خانواده

خانواده و روانشناسی

خانواده

خانواده و روانشناسی

۴۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

  اکسسوری‌های مختلفی وجود دارد، اما این به این معنا نیست که شما میتوانید  از همه آن‌ها استفاده کنید. دانستن اینکه چگونه و چه زمانی از اکسسوری  استفاده کنید می‌تواند تفاوت یک ظاهر مطمئن را با یک ظاهر پر زرق و برق  آشکار کند.

اکسسوری مهم مرد امروزی

استایل شما ترکیبی از لباس‌هایی است که می‌پوشید و اکسسوری‌هایی  که در کنار لباس از آن‌ها استفاده می‌کنید. اکسسوری در حقیقت همان لوازم  جانبی است که تکمیل کننده هر استایلی است. در این مقاله با چند اکسسوری  خیلی مهم برای آقایان امروزی در مجله دلتا آشنا خواهید شد.

جوراب‌های رنگی

یکی  از اکسسوری‌‌های بسیار جالبی که جایش را در سبک زندگی مردان امروز به ویژه  جوان‌ترها باز کرده است، جوراب‌های خوشحال یا Happy Socks است؛ جوراب‌هایی  با طرح‌ها و رنگ‌ها تند و متنوع که پوشیدن‌شان چاشنی بی‌نظیری به استایل  مردان اضافه می‌کند؛ به خصوص کسانی که دوست دارند در استایل خود امضایی  منحصر به فرد داشته باشند.

اکسسوری مهم برای آقایان جوراب رنگی

 کراوات اکسسوری مهم برای آقایان

کراوات اکسسوری‌ مهم برای آقایانی که دوست دارند استایل رسمی را به بالاترین حد  خود برسانند. کافی است کراوات را به یک استایل مردانه رسمی اما ساده اضافه  کنید، تا متوجه تغییرات زیبای ظاهر خود شوید.

 اکسسوری مهم برای آقایان کراوات

دستبند را فراموش نکنید

انتخاب  دستبند مردانه نیاز به دقت زیادی دارد. انواع دستبند‌های چرم یا پارچه‌ای و  مهره‌دار مردانه که حالا با تنوع بالا موجود است، برای استایل‌های مختلف  تعریف شده‌اند. بنابراین اضافه کردن یک دستبند نامناسب به استایل شما همه  چیز را خراب خواهد کرد.

اکسسوری مهم برای آقایان دستبند

ساعت اکسسوری مهم برای آقایان

در  گذشته ساعت نقش صرف یک زمان سنج را بازی می‌کرد؛ اما امروزه بخش بسیار  مهمی از استایل را تشکیل می‌دهد. به همین دلیل داشتن یک یا چند ساعت مچی  زیبا و شیک می‌تواند نقشی تعیین کننده در جذابیت استایل مردان بازی کند.  نکات مهمی که موقع خرید ساعت باید به آن‌ها دقت کنید بی‌شمار است.

اکسسوری مهم برای آقایان ساعت

عینک آفتابی اکسسوری مهم برای آقایان

عینک  آفتابی در لیست مهم‌ترین اکسسوری‌های مردانه قرار می‌گیرد. انتخاب عینک  آفتابی می‌تواند بازی را به نفع شما تغییر دهد یا شما را از دور خارج کند.  فرم صورتتان را بشناسید، رنگ فریم عینک بهتر است دودی، سرمه‌ای، مشکی یا  طوسی باشد. این رنگ‌های neutral یا خنثی به بیشتر استایل‌ها می‌آیند.

اکسسوری مهم برای آقایان عینک

گردنبند؛ آری یا نه

انتخاب  گردنبند به عنوان یک وسیله مهم مردانه ارتباط زیادی به سلیقه شخصی شما  دارد. بسیاری از پسران جوان دوست دارند به همراه سویشرت مردانه یا هودی جدید که در لیست خرید خود قرار داده‌اند، یک دستبند مردانه را هم قرار  دهند و استایل پاییزه اسپرت و شیکی برای خود بسازند. بعضی دیگر هم دوست  دارند زیر یقه تی‌شرت یا پیراهن ردی از گردنبند دیده شود. به همین دلیل  بسیار شخصی است.

اکسسوری مهم برای آقایان گردنبند

کیفی که در دست می‌گیرید

کیف بخش مهم دیگری برای شماست؛ حالا چه کیف پول باشد، چه کوله پشتی و چه کیف دستی.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “در موقعیت های مختلف چه رنگ کت شلواری بپوشیم؟” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

راهنمای استایل افراد کچل 

انتخاب شال گردن مردانه 

۶ قانون همیشگی در مد و استایل آقایان 

چند ترفند برای خوش استایلی آقایان 

نکاتی برای استایل افراد کچل 

با مجله مدو زیبائی دلتا همراه باشید .

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰

در  مهمانی های رسمی، باید لباس رسمی بپوشید. اما لباس رسمی را چطور می‌توان از  سایر لباس‌ها تشخیص داد و با توجه به چه نکاتی باید انتخاب کرد؟

مهمانی رسمی چه بپوشیم

ممکن  است ده‌ها لباس داخل کمدتان وجود داشته باشد؛ اما باز هم وقتی قرار است در  مهمانی های رسمی مهم رسمی شرکت کنید، ندانید کدام مدل‌ها برای مهمانی‌های  رسمی مناسب هستند و باید کنار کدام کیف، کفش، مانتو یا زیورآلات قرارشان دهید. در این مقاله ابتدا بعضی ویژگی‌های انتخاب  لباس‌های مجلسی زنانه را بررسی می‌کنیم و بعد در نحوه انتخابشان کمکتان  خواهیم کرد. با مجله دلتا همراه باشید.

ویژگی‌های لباس مهمانی های رسمی

در  مهمانی های رسمی، باید لباس رسمی بپوشید. اما لباس رسمی را چطور می‌توان  از سایر لباس‌ها تشخیص داد و با توجه به چه نکاتی باید انتخاب کرد؟

لباس مهمانی های رسمی رنگ

  • توجه به قد لباس: ممکن است انواع و اقسام پیراهن‌های زنانه میدی (Mid) یا کوتاه را داخل کمد  داشته باشید؛ اما بهتر است در مهمانی‌های رسمی به جای پوشیدن پیراهن‌های  کوتاه ترجیحا سراغ دامن‌های بلند بروید. به عبارت دیگر نوعی رابطه مستقیم  بین قد لباس و میزان رسمیت مهمانی وجود دارد؛ یعنی هر چه مهمانی رسمی‌تر  باشد، بهتر است قد لباس هم بلندتر باشد.
  • توجه به جنس پارچه: جنس پارچه پیراهن مجلسی دومین المانی است که باید به آن دقت کنید. پارچه  باید از جنس مرغوبی تهیه شده باشد. ساتن، ابریشم، تور، گیپور و مخمل جزو  پارچه‌های رسمی هستند.
  • لباس مهمانی های رسمی مخمل
  • توجه به زرق و برق: استفاده از سنگدوزی، منجوق، پولک و سایر مواردی که باعث بالا رفتن ارزش  لباس می‌شوند، پیراهن شما را به بیشتر به سمت مجلسی شدن پیش می‌برند.
  • توجه به فرم بدن و صورت: یکی از نکات مهمی که موقع خرید و انتخاب لباس مجلسی زنانه باید به آن دقت داشته باشید، فرم بدن و صورتتان است.
  • توجه به رنگ لباس: کد مشخص کننده لباس‌های مجلسی، پوشیدن بعضی رنگ‌هاست. رنگ‌هایی مثل مشکی  یک‌دست، بژ، طلایی و لاجوردی معمولا بیشتر از سایر رنگ‌ها در مهمانی‌ های  رسمی دیده می‌شوند.
  • لباس مهمانی های رسمی زرق برق

چطور همه موارد را با هم ترکیب کنیم؟

  • هماهنگی در رنگ: یکی از اشتباهات بزرگی که می‌توان موقع ست کردن لباس برای مهمانی های رسمی  انجام داد، هماهنگ نبودن رنگ‌ها با هم است؛ به خصوص هماهنگی بین روسری،  مانتوی رسمی و پیراهن اهمیت بسیار زیادی دارد. سعی کنید بین رنگ‌های به کار  رفته در مانتو و شال یا روسری‌تان هماهنگی برقرار کنید.
  • هماهنگی در فرم: نمی‌توانید یک پیراهن کاملا کلاسیک را با مانتو مدرن بپوشید. سنخیتی با  پیراهن ندارند. لازم است همه عناصر استایل را در هماهنگی کامل انتخاب کنید.
  • ترکیب ساده و شلوغ: برای اینکه استایل شیک داشته باشید، بهتر است یک قانون مهم را رعایت کنید.  جز در شرایطی که طرح پارچه پیراهن با کفش یکی است، به هیچ وجه سراغ ترکیب  طرح‌های شلوغ با هم نروید.
  • هماهنگی در مدل: یکی از نکات ریزی که می‌تواند باعث شود در مهمانی های رسمی زیباتر به نظر برسید، توجه به مدل کیف، کفش، پیراهن، مانتو و حتی موهاست!

لباس مهمانی های رسمی مدل

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “لباس مجلسی کوتاه، بایدها و نبایدهای آن” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

چگونه برای مهمانی رسمی؛ لباس انتخاب کنیم؟ 

۵ پیشنهاد برای لباس اداری خانم ها 

اشتباهات در پوشش که شما را پیرتر نشان می‌دهد! 

پالتوی قهوه‌ای را با چه رنگی ست کنیم؟ 

خرید کاپشن پفی، نکاتی که باید بدانید! 

با مجله مدو زیبائی دلتا همراه باشید .

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰

لیست آیتم های پوشیدنی هر فصل، از سالی به سال دیگر تغییر می‌کند؛ اگر هم کلیتشان تغییر نکند، حتما جزئیات آن دچار تغییر خواهد شد.

آیتم های پوشیدنی هر فصل

لیست آیتم های پوشیدنی هر فصل، از سالی به سال دیگر تغییر می‌کند؛ اگر هم کلیتشان تغییر نکند، حتما جزئیات آن دچار تغییر خواهد شد. در مجله دلتا فهرستی از لباس‌های ضروری برای هر فصل را در اختیارتان می‌گذاریم تا بتوانید با ذهن منظم‌تری دست به انتخاب و خرید لباس بزنید.

آیتم های پوشیدنی هر فصل (بهار)

کفش جلو بسته: از آنجایی‌که هوای بهار اغلب بارانی و خنک است؛ بهتر است از کفش‌های جلو  بسته در این فصل استفاده کنید. کتانی‌های ساده با رنگ‌های بهاره و کفش‌های  جلو بسته می‌توانند مناسب باشند.

بارانی: داشتن یک بارانی مانع خیس شدن لباس‌ها زیر رگبار باران‌های بهاری می‌شود و به استایل هم زیبایی بیشتری می‌بخشد.
 سایر لباس‌های بهاره محدودیت خاصی ندارند. از بلوز آستین سه ربع نخی گرفته  تا شلوار جین کاغذی می‌توانند در گروه لباس‌های بهاره قرار بگیرند.

آیتم های پوشیدنی هر فصل بهار

آیتم های پوشیدنی هر فصل (تابستان)

کفش خنک: کفش های کالج، عروسکی و صندل‌های خنک تابستانه از بهترین گزینه‌ها برای خنک ماندن هستند.

دامن شلواری: بهترین شلوارها برای تابستان دامن شلواری‌های نازک یا شلوارهای گشاد و خنک هستند.

مانتوی نخی: خرید مانتوی آزاد نخی با رنگ روشن از دیگر مواردی است که می‌تواند تابستان داغ شما را خنک کند.
 در مورد خرید سایر لباس‌های این فصل هم به نخی بودن، آزاد بودن و داشتن  رنگ روشن به عنوان سه المان اصلی و ضروری لباس‌های تابستانه نگاه کنید.

آیتم های پوشیدنی هر فصل تابستان

آیتم های پوشیدنی هر فصل (پاییز)

تونیک بافت نازک: تونیک‌های آستین بلند بافت نازک یکی از انتخاب‌های کاربردی فصل پاییز  هستند. این لباس‌ها به تنهایی شما را گرم نگه می‌دارند؛ اما باعث عرق  کردنتان نمی‌شوند.

رویه گرم یا بارانی: داشتن یک بارانی ساده یا یک رویه بافت گرم از دیگر گزینه‌هایی است که استفاده از آن را مد نظر قرار دهید.

شال و روسری گرم: انواع مدل های شال و روسری گرم و بافتنی وجود دارد که همگی برای پاییز عالی هستند.

آیتم های پوشیدنی هر فصل پاییزه

آیتم های پوشیدنی هر فصل (زمستان)

نیم بوت: بهترین کفشی که به ساختن انواع استایل‌ها کمک می‌کند، نیم بوت است. نیم  بوت هم برای استایل روزمره مناسب است و هم به کار استایل نیمه رسمی می‌آید.  گرم است؛ لیز نمی‌خورد و امنیت شما را فراهم خواهد کرد.

پالتو یا کاپشن: همان تونیک‌های بافت نازک را که از فصل قبل خریده‌اید، در زمستان دم دست  بگذارید؛ ولی به جای اینکه آن را با رویه یا بافت همراه کنید، به همراه  کاپشن یا پالتو بپوشید.

شلوار ضخیم و گرم: استفاده از شلوار جین‌های تیره رنگ، شلوارهای مخمل کبریتی و شلوارهای پشمی  و تو کرکی برای مبارزه با سرمای زمستان ایده آل است. اگر شلوارتان چندان  گرم نیست، می‌توانید از یک جوراب شلواری تو کرکی نازک در زیر شلوار استفاده  کنید.

آیتم های پوشیدنی هر فصل زمستانه

خرید دستکش گرم، شال و کلاه و گوش گیر از دیگر خریدهایی هستند که می‌توانند شما را گرم نگه دارند.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “جدیدترین مدل های لباس پاییزی زنانه” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

چند آیتم ضروری کمد خانم ها! 

نحوه ست کردن لباس خال خالی 

پالتوی قهوه‌ای را با چه رنگی ست کنیم؟ 

همه چیز درباره استایل پلنگی 

بافتنی زنانه مناسب را چگونه انتخاب کنیم؟ 

با مجله مدو زیبائی دلتا همراه باشید .

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰

اگر  قد کوتاهی دارید و دوست دارید اصول لباس پوشیدن را بدانید که چگونه می توان  با درست لباس پوشیدن قد بلندتری داشت نکته های این مطلب را از دست ندهید

قد بلندتر دیده شدن آقایان

چند  راه ساده برای بلند تر دیده شدن قد در آقایان که فرمول سخت و پیچیده‌ای هم  ندارند. با گذشت سن دیگر امکان رشد قد کمتر خواهد شد ولی می‌توان با  راهنمایی‌های مد و سبک پوشش اشکالات اندامی را رفع و قد را کشیده  نشان داد. با مجله دلتا همراه باشید.

 اندازه بودن لباس‌ها

اندازه  بودن لباس‌ها همیشه مهم‌ترین نکته بوده و باید اولویت اول شما در انتخاب  پوشاک باشد. در همین قانون مهم رازی نهفته که هیکل را زیباتر و به بلند تر  دیده شدن قد در آقایان کمک می‌کند. مثلا بلیزرها باید دقیقا تا روی کمر شما  باشند و آستین آن‌ها دقیقا ۱ سانت بالاتر از آستین پیراهن‌تان قرار بگیرد.  همین قضیه موجب تقسیم بندی مناسب بالاتنه و مسلما کشیده نشان دادن شما  می‌شود.

انتخاب پوشاک کمی تنگ و چسبان

دوره  لباس‌های گشاد و بگی گذشته است. این روزها این لباس‌ها نه تنها تاثیری در  بلند تر دیده شدن قد ندارند بلکه دست و پا گیر نیز هستند. به دنبال  لباس‌هایی با اندازه‌ی مناسب و کمی چسبان باشید که بدن را از آن چیزی که  هست کشیده‌تر نشان دهد.

بلند تر دیده شدن قد در آقایان اندازه

رنگ‌بندی برای بلند تر دیده شدن قد در آقایان

به  دنبال تک رنگ بودن تیپ نباشید. در تیپتان به دنبال رنگ‌بندی‌های مختلف اما  از یک خانواده باشید. کفشی با رنگ قهوه‌ای روشن به همراه بلیزر صورتی روشن  و شلوار کرم و بافتی با رنگ سفید زیر بلیزر توهم بلند‌تر بودن را در چشم  مخاطب ایجاد می‌کند. این مثال را برای رنگ‌بندی تیره هم می‌توانید اعمال  کنید.

بلند تر دیده شدن قد در آقایان رنگ

کفش مناسب 

کفش‌های  Brogue یا آکسفورد رسمی و کلاسیک را در اولویت قرار دهید. از بوت‌های ساق  بلند دوری کنید که به دلیل ظاهر کشیده‌شان شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند.  انتخاب رنگ‌بندی در کفش‌ها؛ همان تاثیری را روی کشیده نشان دادن قد در شما  می‌گذارد، که رنگ‌بندی درست در لباس‌ها می‌گذارد. پس رنگ آن را نیز هماهنگ  با رنگ بقیه‌ی پوشاک انتخاب کنید.

بلند تر دیده شدن قد در آقایان کفش

طرح لباس‌ها برای بلند تر دیده شدن قد در آقایان

این  نکته را همیشه شنیده‌اید و از نظر علمی نیز اثبات شده است که راه راه‌های  کشیده‌ی عمودی در بلند تر دیده شدن قد تاثیر به سزایی دارد. از راه راه‌های  افقی شدیدا دوری کنید. یک پیراهن آبی سفید راه راه عمودی می‌تواند بهترین  انتخاب شما باشد.

بلند تر دیده شدن قد در آقایان پیراهن

داخل شلوار قرار دادن پیراهن

باور  نمی‌کنید ولی بلند تر دیده شدن قد در گرو رعایت همین نکته‌ی ساده نیز هست.  اگر شما پاهای کشیده و کمری کوچک دارید پیراهن‌تان را روی شلوار بیندازید  تا بالاتنه‌ی شما بهتر دیده شود. اگر پای شما کوتاه است و کمری کشیده‌تر  دارید باید پیراهن را درون شلوار قرار دهید.

بلند تر دیده شدن قد در آقایان شلوار

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “آشنایی با انواع تی‌شرت مردانه” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

ترکیب رنگ در لباس آقایان! 

۶ قانون همیشگی در مد و استایل آقایان 

خوش استایلی آقایان در پاییز و زمستان! 

نکات مهم در انتخاب کت و شلوار دامادی 

با مجله گردشگری دلتا همراه باشید .

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰

ست کردن لباس‌های خال خالی در حال حاضر، با هر مکان و موقعیتی از رسمی و کاری گرفته تا کژوال و دورهمی‌های دوستانه مناسب است.

ست کردن لباس خال خالی

نقش خال خالی از جمله نقش‌های نوستالژی مربوط به دهه‌های گذشته میلادی است که همراه ترند‌های سال ۲۰۱۹ میلادی  دوباره روی بورس آمده‌اند تا محبوبیت گذشته خود را بار دیگر تکرار کنند. از  آن‌جایی که ست کردن لباس خال خالی نیاز به توجه بیش‌تری دارد در این مقاله مجله دلتا می‌خواهم چند آیتم و نحوه استایل کردن با خال خالی را با شما در میان بگذاریم.

نحوه ست کردن لباس خال خالی

اگر  می‌خواهید لباس خال خالی بپوشید بهتر است بی‌خیال لباس‌ها و آیتم‌های پر  زرق‌ و برق یا شینیون مو شوید. بهتر است از آیتم‌های تک رنگ و مینیمال به  همراه نقش خال خال استفاده کنید.
پارچه خال خالی را  با آیتم‌های دیگری  که خال خالی نیست ترکیب کنید. یکی از بهترین انتخاب‌ها، ترکیب با پارچه  ساده به شمار می‌رود.  ست کردن آیتم‌های خال خالی با اندازه دایره‌های  گوناگون یا با رنگ‌های متفاوت می‌تواند جذاب شود اگر این کار را ماهرانه  انجام دهید.

اکسسوری با لباس خال خالی

اکسسوری‌هایی  که همان نقش خال خال را دارند مانند هد‌بند، روسری، شال یا دست‌بند،  گردنبند‌های پارچه ای. ست لباس خال خالی را با اضافه کردن اکسسوری‌های ساده  و تک‌رنگی مانند کمربندی که رنگ متضاد زمینه یا هم رنگ با خال‌ها دارد، یا  حتی استفاده از کفش با رنگ‌های شاد و کیف دستی می‌تواند استایل را بسیار  جذاب‌تر و چشمگیر‌تر کند.

ست کردن لباس خال خالی اکسسوری

بهترین آیتم‌هایی که می‌توانید نقش خال خالی را وارد استایل خود کنید چیست؟!

جواب  این سوال تا حدود زیادی سلیقه‌ای است و بستگی به سبکی دارد که در استایل  شخصی از آن پیروی می‌کنید. برای مثال اگر طرفدار سبک مینیمال هستید،  آیتم‌های کوچک‌تر مانند شال، کفش یا کیف دستی را به این سبک انتخاب کنید.

ست کردن رنگ لباس خال خالی

یکی  از پر طرفدار‌ترین رنگ‌ها برای آیتم‌هایی با طرح خال خالی، ترکیب سفید و  مشکی است که البته زمینه سفید با خال‌های مشکی برای فصل‌های گرم‌تر سال  مانند بهار و تابستان مناسب‌تر است.

ست کردن لباس خال خالی بلند

آیتم‌هایی با نقش خال خال ریز اندام را جمع و جور می‌کنند، در حالی که خال خال های درشت اندام را پر‎تر و حجیم‎تر نشان خواهد داد.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “چگونه سبک لباس پوشیدن خود را پیدا کنیم؟” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

چند آیتم ضروری کمد خانم ها! 

کاربردی ترین آیتم های پوشیدنی هر فصل 

۵ پیشنهاد برای لباس اداری خانم ها 

پالتوی قهوه‌ای را با چه رنگی ست کنیم؟ 

بافتنی زنانه مناسب را چگونه انتخاب کنیم؟ 

با مجله گردشگری دلتا همراه باشید .

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰

داشتن یک استایل شخصی، احساس خاص بودن خواهد داشت و اعتماد به نفس را بالا خواهد برد.

استایل شخصی خودتان را داشته باشید

ممکن  است تا به حال به المان‌های لباس پوشیدن خودتان دقت نکرده باشید. داشتن یک  استایل شخصی، قدمی بزرگ در مسیر خودشناسی و ابراز شخصیت حقیقی شما به  دیگران است. هرچه استایل شخصی‌تر باشد، افراد قبل از صحبت، بیشتر به  خصوصیات اخلاقی و ایده‌آل‌ها شخصی شما پی خواهند برد. در مطلب ” استایل  شخصی خودتان را داشته باشید ” چند ایده و راه حل برای کمک در پیدا کردن  استایل شخصی خواهیم گفت، با مجله دلتا همراه باشید.

استایل شخصی خودتان را داشته باشید !

بازی با کلمات

اولین  قدم در شکل دادن استایلی شخصی، نوشتن کلماتی است که دوست دارید استایل‌تان  را توصیف کند؛ کلماتی مثل کلاسیک، مدرن، بوهمین، مینیمال، شیک، تابع  ترندها و…. این کلمات را در یک دفتر مخصوص بنویسید و به مرور زمان به آن‌ها  اضافه کنید. این بازی با کلمات به شما کمک می‌کند زودتر استایل شخصی‌تان  را پیدا کنید.

سلفی در آینه!

همه  افراد، بعضی روزها احساس اعتمادبه‌نفس و راحتی خاصی با لباس‌هایشان  می‌کنند. مهم نیست که داخل خانه هستید و یا یک کافه یا رستوران؛ وقتی جلو  آینه می‌روید و عکس می‌گیرید، یعنی آن استایلی است که بیشتر دوست دارید، و  خود را در آن زیبا‌تر می‌بینید. آرشیو این عکس‌ها کمک می‌کند تا متوجه شوید  چه آیتم‌هایی در استایلی که آن روز داشتید، به شما احساس خوبی می‌دهد.

استایل شخصی خودتان را داشته باشید سلفی

امضای شخصی

زمانی که به استایل شخصی خود نزدیک‌تر می‌شود، متوجه آیتم‌های خاص مثل؛ یک اکسسوری خاص، عینک دودی خلبانی، لباس طرح دار یا رنگی و می‌شوید. برای مثال امضا شخصی بازیگر  معروف کلاسیک، آدری هپبورن، شلوارهای پارچه‌ای برش‌دار و کوتاهش بود. تمام  خانم‌های خوش‌پوش در استایل خود یک امضا شخصی دارند.

استایل شخصی خودتان را داشته باشید امضا

آیتم‌های تکراری در کمدتان

سراغ  کمد لباس‌ها بروید و ببینید از چه رنگ، طرح و یا لباسی، بیشتر در کمدتان  دارید. بی‌دلیل نیست که از بعضی آیتم‌ها بیشتر خرید کرده باشید. برای مثال،  اگر هودی‌های زیادی در کمد دارید. این یعنی با این آیتم احساس راحتی   بیشتری دارید.

استایل شخصی خودتان را داشته باشید تکراری

چه چیزی به من می‌آید؟

هرکسی  آزاد است هر استایلی می‌خواهد داشته باشد، اما هدف پوشیدن یک لباس خاص،  زیبا‌تر به نظر رسیدن است. تا به حال لباسی پوشیده‌اید که دیگران از آن  تعریف کرده و گفته باشند «این لباس خیلی به تو می‌آید»؟ این تعریف مطمئنا  بی‌دلیل نبوده است. شاید در لباسی که اصلا فکرش را نمی‌کردید، محشر به نظر  برسید. این کار به شما اعتماد به نفس کافی برای امتحان کردن چیزهای جدید را  می‌دهد.

استایل شخصی خودتان را داشته باشید کمد

آرایش صورت و مدل مو

تمرکز  این مطلب بر روی لباس‌ها و اکسسوری‌ها بود، اما آرایش صورت و مدل مو نیز  نقش مهمی در استایل شخصی شما دارد و باید با آن سازگاری داشته باشند. برای  مثال آرایش خیلی غلیظ و کلاسیک با استایل اسپرت و یا موهای شلخته با استایل  شیک، جالب نیست.

سخن آخر

در  آخر باید گفت که بهترین راه برای شکل دادن استایل شخصی، اعتماد به غرایز  خود و گوش دادن به حرف دل است. پس حتی اگر دیگران درباره استایل شما نظر  منفی دادند، این خود شما هستید که باید آن استایل را دوست داشته باشید و با  آن احساس راحتی کنید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “پالتو چهارخانه را با چی بپوشیم؟” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

تست استایل شناسی 

نکات خرید ساعت مچی زنانه 

با کم‌ترین هزینه خوشتیپ و شیک پوش باشید! 

نگهداری از کت و پالتو‌ خز 

آرایش مناسب لباس سفید چیست؟ 

با مجله گردشگری دلتا همراه باشید .

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰

هرچند  کمد لباس هرکدام از ما با توجه با سلیقه، سبک و استایل مورد علاقه‌مان با  دیگری متفاوت است، اما در مواردی نیز دارای اشتراکاتی است.

لباس ضروری

بسیاری از خانم‌ها تصور می‌کنند که برای خوش استایل بودن باید لباس‌های زیادی داشته و همیشه در حال خرید باشند. اما واقعا این  طور نیست خوش لباسی به سلیقه و توانایی ست کردن لباس ها با هم بستگی دارد.  چند آیتم ضروری باید در کمد هر خانمی وجود داشته باشد تا بتوانید در  کمترین زمان برای مهمانی‌های ناگهانی آماده شوید. با مجله دلتا همراه باشید.

پیراهن کوتاه مشکی

هیچ  کمد لباسی بدون داشتن یک آیتم از این پیراهن‌ها کامل نیست. پیراهن کوتاه و  ساده مشکی بی‌شک یکی از چند لباس ضروری خواهد بود که بارها و بارها  می‌پوشید. بنابراین اگر برای کیفیت و جنس آن هزینه کنید ارزش دارد. جنس  خوبی بخرید تا همیشه بتوانید از آن استفاده کنید.

آیتم ضروری پیراهن مشکی

لباس ضروری، شومیز سفید

شومیز  یا پیراهن سفید کلاسیک هم یکی دیگر از چند لباس ضروری در کمد لبا‌س‌ هر  خانمی است. هر زمانی که برای ست کردن ست‌هایتان به مشکل برخوردید می‌توانید  به سراغ شومیز سفیدتان بروید.

آیتم ضروری پیراهن سفید

شلوار جین

قطعا  یکی از چند لباس ضروری در کمد خانم‌ها، شلوار جین است. در انتخاب شلوار  جین باید به یک نکته توجه کنید پاهای شما باید فوق العاده به نظر برسند  بنابراین اگر خیلی لاغر هستید به سراغ شلوار جین‌های خیلی جذب نروید. سعی  کنید همیشه چند رنگ شلوار جین در کمد لباستان داشته باشید. جین مام استایل  هم یکی از گزینه‌هایی است که استایل شما را متفاوت خواهد کرد.

آیتم ضروری جین

پلیور یا هودی اورسایز

هیچ  کمد لباسی بدون داشتن یک هودی یا پلیور اورسایز که در هنگام سرد شدن هوا  بتوانید روی لباستان بپوشید کامل نیست. این استایل با شلوار جین، در عین  حال که جذاب و زیباست، راحت هم هست.

آیتم ضروری هودی

دامن کوتاه یا میدی مشکی

دامن  مشکی یکی از انعطاف پذیرترین گزینه‌هاست که در یک مهمانی شبانه یا در یک  موقعیت رسمی قابل استفاده است و در هر دو صورت شیک به نظر می‌رسید. این  دامن تقریبا با هر آیتم دیگری در کمد لباستان همخوانی دارد و قابل ست شدن  است چه با یک تاپ ابریشمی یا با یک تی شرت ساده.

 

کت یا بلیزر مشکی

هیچ  لباسی مانند یک کت مشکی نمی‌تواند استایل ساده شما را به یک تیپ  فوق‌العاده تبدیل کند. کت مشکی را می‌توان هم با تیشرت و شلوار جین ست کرد و  هم با پیراهن کوتاه یا دامن مورد علاقه‌تان. فقط در هنگام خرید، به فیت  بودن آن بسیار توجه کنید به ویژه در قسمت سرشانه‌ها، در غیراین صورت زیبایی  نخواهد داشت.

 

بارانی یک آیتم ضروری کمد خانم ها

بارانی  قطعا یکی از لباس هایی ضروری است که با یک بار خریدن آن می توانید تا  سال‌های سال از آن استفاده کنید. این لباس علاوه بر این که در ماه‌های  زیادی از سال قابل استفاده است با هر استایل و سایزی قابلیت ست شدن را  دارد. بارانی بی شک یکی از پرکاربردترین آیتم های کمد لباس‌تان خواهد بود.

آیتم ضروری بارانی

شلوار پارچه ای

شلوار  پارچه‌ای هم از آن لباس‌هایی است که می توانید برای خرید آن هزینه کنید و  همیشه هم به کارتان می‌آید. این شلوارها این قابلیت را دارند که استایل  اسپرت شما را به یک استایل رسمی و شیک تغییر دهند.

شلوار پارچه ای

کفش پاشنه دار مشکی یک آیتم ضروری

یک  کفش کلاسیک با طرح ساده و پاشنه متوسط را می‌توانید با بی‌شماری از  لباس‌ها ست کنید دقت کنید از جنس با کیفیت و مرغوبی استفاده کنید که هیچ  گاه شیک پوشی تان خدشه دار نشود.

آیتم ضروری کفش مشکی

آیتم ضروری، کتونی سفید

یک جفت کفش کتانی سفید را می‌توانید در پیاده روی، ورزش، همراه لباس کژوال و …. استفاده کنید.

 

نیم بوت مشکی آیتم ضروری کمد خانم ها

شما  از نیم بوت مشکی خیلی استفاده خواهید کرد. می‌توانید آن‌ها را هر روز  بپوشید و باز هم شیک به نظر برسید. برای این که کمی متفاوت باشید می‌توانید  از مدل‌هایی که خاص ولی اغراق نشده باشند استفاده کنید.

 آیتم ضروری نیم بوت

تی شرت سفید یک آیتم ضروری

تی‌شرت  سفید کلاسیک از آن دسته لباس‌هایی است که هم خانم‌ها و آقایان به یکی از  آن‌ها نیاز دارد. این تی شرت را می توانید در منزل، به همراه جین، به عنوان  لایه زیرین سویشرت‌ها و… استفاده کنید. که به عنوان یکی از مهم ترین آیتم  ضروری کمد هر خانمی است.

آیتم ضروری تیشرت سفید

جوراب شلواری مشکی

برای  خیلی از خانم‌ها نشان دادن پاهایشان در مهمانی مشکل بزرگی به نظر می‌رسد.  شاید برای حل این مشکل جوراب شلواری بتواند به آن ها کمک کند؛ مشکی باشد  بهتر است تا به راحتی با هر چیز ست شود.

آیتم ضروری جوراب شلواری

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “آماده شدن برای یک مهمانی مهم”را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

۵ پیشنهاد برای لباس اداری خانم ها 

نحوه ست کردن لباس خال خالی 

پالتوی قهوه‌ای را با چه رنگی ست کنیم؟ 

همه چیز درباره استایل پلنگی 

بافتنی زنانه مناسب را چگونه انتخاب کنیم؟ 

با مجله گردشگری دلتا همراه باشید .

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰

اگر  از آن دسته افراد با اعتماد به نفس هستید که بدون توجه به اندام و فرم خود  لباسی را که دوست دارید می پوشید، چهارخانه را حتما در کمد خود داشته  باشید.

پالتو چهارخانه را با چی بپوشیم

کاپشن،  پالتو یا کت‌های چهارخانه طی چند سال اخیر به استایلی ماندگار تبدیل شده  است. پالتو های چهارخانه با توجه به تنوع در طرح و رنگ در پاییز و زمستان  هر سال محبوب است. برای نحوه ست کردن با سایر لباس ها در  مطلب ” پالتو  چهارخانه را با چی بپوشیم ؟” همراه مجله دلتا باشید.

پالتو چهارخانه را با چی بپوشیم ؟

چهارخانه های اورسایز 

کت  یا پالتوهای اورسایز یا همان برش آزاد و بزرگ، از ترندهای محبوب سال ۹۹  است، که در کت‌های چهارخانه هم بسیار دیده می‌شوند. استایل با پالتو  چهارخانه اور سایز شما را  بسیار به روز و روی مد نشان خواهد داد.

پالتو چهارخانه را با چی بپوشیم اورسایز

شومیزهایی که پالتو شده‌اند

از  ترندهای پرطرفدار امسال شومیزهای چهارخانه بلند و کوتاه است. برای هماهنگی  سایز لباس‌ها با این مدل بدیهی است که فقط باید از کفش و شلوار اسپرت استفاده کنید، اسنیکرزهای سفید یا رنگی هماهنگ با استایل و شلوار جین از بهترین گزینه‌ها برای این استایل است.

پالتو چهارخانه را با چی بپوشیم شومیز

روسری و شال 

به  طور کلی در ست کردن لباس ‌های چهارخانه باید توجه داشت که سایر آیتم‌های  پوشش ترجیحا از پارچه‌های ساده باشد. این قانون در ست کردن روسری یا شال با  پالتو چهارخانه هم صدق می‌کند، شال‌های ساده و بدون طرح بهترین گزینه است.  اگر تمایل به استفاده از شال مشکی ساده نداشته باشید، از رنگ درخشان  هماهنگ با رنگ پالتو چهارخانه خود یا از رنگ‌های نود استفاده کنید.

پالتو چهارخانه را با چی بپوشیم شال

پالتو چهارخانه و یقه اسکی

از  آنجا که اغلب مدل‌های جدید پالتو چهارخانه دارای یقه‌های بزرگ و تمایل به  بستن دکمه‌های پالتو کمتر است، به همین دلیل پوشیدن پلیورهای یقه اسکی به  رنگ سفید یا نود در زیر پالتو چهارخانه بسیار جذاب خواهد بود. پلیورهای یقه  اسکی نه تنها با ژاکت‌های چهارخانه بلکه با تمام پالتوها ست زیبایی را  ایجاد می‌کنند.

پالتو چهارخانه را با چی بپوشیم یقه اسکی

استایلی رسمی با پالتو چهارخانه

ست  کردن پالتو چهارخانه با آیتم‌های رسمی، سازگارتر است. مثلا ست کردن پالتوی  پیچازی با کیف کمریِ هولوگرامی و رنگین کمانی، جذابیت کمتری نسبت به  کیف‌های چرم رو دوشی و یا کیف‌های دستی دارد.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “رنگ سال ۲۰۲۱ و نحوه ست کردن آن” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

نحوه ست کردن لباس خال خالی 

چند استایل با کاپشن پفی 

بافتنی زنانه مناسب را چگونه انتخاب کنیم؟ 

سرهمی زنانه را چگونه ست کنیم؟ 

تفاوت بین بارانی، اورکت، پافر، وست و کاپشن چیست؟ 

با مجله گردشگری دلتا همراه باشید .

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰

شکم  بزرگ یکی از بزرگترین دغدغه ها برای خانم ها است و همیشه برای انتخاب مدل  لباس دچار مشکل می شوند. با رعایت کردن نکات ساده می توان شکم بزرگ را زیر  لباس به راحتی مخفی کرد و به فرم اندام مناسب تری رسید.

خانم هایی با شکم بزرگ

خیلی از خانم‌ها از چربی‌های  دور شکم خود خوششان نمی‌آید و دوست دارند تا حد امکان آن را پنهان کنند؛  اما در آن موفق نشده و شاید حتی شکم را بزرگ‌تر نشان دهند. در متن امروز  سعی می‌کنیم به نکاتی که پوشش مناسب برای خانم هایی با شکم بزرگ است، اشاره  کنیم تا به شما در خرید مانتو و لباس‌های دیگر، کمک کند. پس با مجله دلتا همراه باشید.

نه به لباس تنگ

لباس‌های  تنگ، توجه را به سمت ناحیه شکم جلب کرده و آن را کاملا نمایان می‌کنند. تا  حد امکان سراغ مانتو، تی‌شرت و بلوزهای گشاد بروید تا توجه را از سمت  ناحیه کپل و شکم دور کنید.

خانم هایی با شکم بزرگ لباس تنگ

رنگ به سلیقه خودتان

در  خیلی از متن‌ها گفته می‌شود که خانم هایی با شکم بزرگ بهتر است لباس‌های  تیره بپوشند. این مسئله تا حدی درست است اما به این معنا نیست که شما حق  ندارید از رنگ‌های روشن و پاستلی استفاده کنید. شما می‌توانید از رنگ‌های  بژ، کرمی، پسته‌ای، صورتی کمرنگ و… نیز استفاده کنید؛ اما تا حد امکان سعی  کنید لباس شما تک رنگ باشد.

خانم هایی با شکم بزرگ رنگ

بلندی تا زیر زانو یا ماکسی

هر چه مانتوی شما بلندتر باشد، قدتان بلندتر دیده شده و شکمتان کم‌تر به چشم می‌آید. سعی کنید سراغ مانتوهای کوتاه‌تر از زانو نروید.

خانم هایی با شکم بزرگ مانتو بلند

حواستان به طرح باشد

حواستان  به طرح لباس باشد. از لباس‌های راه راه افقی، چهارخانه و گل گلی ریز دوری  کنید. در عوض سراغ مانتوهای ساده، راه راه عمودی و یا گل گلی بزرگ بروید.

شلوار فاق بلند، برای خانم هایی با شکم بزرگ

شلوارهای  فاق بلند برای خانم هایی با شکم بزرگ ساخته شده‌اند زیرا مثل گن عمل کرده و  شکم را جمع می‌کنند. شلوارهایی بپوشید که تا کمر فاق دارند. شلوارهای مشکی  یا تیره برای این کار کاملا مناسبند. به هیچ عنوان سراغ شلوار جین فاق  کوتاه نروید. البته می‌توانید از لگ‌های فاق بلند نیز استفاده کنید.

خانم هایی با شکم بزرگ شلوار

مانتو جلوباز بپوشید

بر  خلاف تصور بعضی‌ها، مانتوهای جلوباز می‌توانند شکم شما را کوچک‌تر نشان  دهند. خطوطی عمودی که دو طرف مانتو ایجاد می‌کنند، باعث می‌شوند بدنتان  کشیده‌تر به نظر برسد. بافت‌های جلوباز نیز برای پاییز، گزینه مناسبی  هستند. جایگزین مانتو در پاییز می‌تواند پالتو یا کت جلوباز باشد. حتما  زیرشان لباسی گشاد بپوشید.

خانم هایی با شکم بزرگ مانتو

استفاده هوشمندانه از اکسسوری برای خانم هایی با شکم بزرگ

با  استفاده از اکسسوری در نواحی دور از شکم، می‌توانید توجه‌ها را از سمت آن  بردارید. برای مثال می‌توانید با مانتو مشکی‌تان، شالی با رنگ جیغ بیندازید  یا از گردنبند و گوشواره‌های چشمگیر استفاده کنید. اگر پاهای زیبایی دارید  نیز می‌توانید از شلوارهای تنگ و طرحدار استفاده کنید.

بیشتر بدانیم : برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “لباس‌های قرمز جذاب” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

خانم‌هایی با بالاتنه بزرگ؛ چه بپوشند؟ 

راهنمای شیک‎ پوشی برای خانم‌های چاق! 

آماده شدن برای یک مهمانی مهم 

پالتوی قهوه‌ای را با چه رنگی ست کنیم؟ 

خرید کاپشن پفی، نکاتی که باید بدانید! 

با مجله گردشگری دلتا همراه باشید .

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰

خانم‌هایی به دلیل زیبایی فوق العاده برخی از مدل های لباس عروس آستین دار این مدل را به مدل‌های دکلته و غیره ترجیح دهند.

لباس عروسی آستین دار

ممکن  است تصمیم گرفته‌ باشید برای مراسم عروسی خود لباس عروس آستین دار انتخاب  کنید، علاوه بر اینکه باید تناسب این مدل لباس عروس را با فرم اندام خود  بسنجید، بهتر است مدل‌های زیادی را نیز ببینید و مقایسه کنید. همراه مطلب ”  لباس عروسی آستین دار ” مجله دلتا باشید.

چرا لباس عروسی آستین دار

لباس  عروس آستین دار از دو جهت ممکن است برای افراد مهم باشند. اول از لحاظ  پوشیدگی که برای بسیاری از خانم‌ها اهمیت بالایی دارد و دوم رفع ایرادات  اندامی با استفاده از این مدل لباس عروس.

لباس عروسی آستین دار تور

نوع  لباس عروس را بر اساس فصلی که مراسم شما در آن برگزار می‌شود انتخاب کنید،  همچنین محل برگزاری و تالار عروسی می‌تواند در انتخاب شما تاثیر گذار  باشد. به عنوان مثال اگر عروسی خود را در فضای باز برگزار می‌کنید، لباس  عروسی‌ بهتر است از زرق و برق زیادی برخوردار باشد که چشمگیر باشد و جلوه  لباس بیشتر شود، لباس عروس آستین دار هم برای این مراسم مناسب خواهد بود.  قبول کنید که لباسی که دوست دارید ممکن است مناسب فصل و  سالن عروسی‌ای که  رزرو کرده‌اید نباشد.

لباس عروسی آستین دار حریر

زمانی  که در آینده به لباس عروس خود در آلبوم عکس‌ها نگاه می‌کنید اگر لباس شما  با مد زمان خود طراحی شده باشد، ممکن است زیبا و برازنده به نظر نرسد،  مدل‌های کلاسیک هیچوقت قدیمی نمی‌شوند.

لباس عروسی آستین دار مدل

پارچه گیپور و دانتل برای لباس عروس کاملا مناسب است و بسیاری از مدل‌های شیک لباس  عروس با این پارچه دوخته می‌شوند. پارچه گیپور، پارچه‌ای کلاسیک است و چند  سالی است که طراحان مطرح در کلکسیون لباس‌های عروس خود از این پارچه  استفاده می‌کنند. لباس عروس‌ که با گیپور و دانتل دوخته شده‌ برای عروس  خانم‌هایی که می‌خواهند لباس عروس پوشیده داشته باشند کاملا مناسب است.

لباس عروسی آستین دار گیپور

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “رنگ سال ۲۰۲۱ و نحوه ست کردن آن” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

اشتباهات در پوشش که شما را پیرتر نشان می‌دهد! 

تفاوت بین بارانی، اورکت، پافر، وست و کاپشن چیست؟ 

کلاه های زمستانی زنانه ترند ۲۰۲۱ 

با کم‌ترین هزینه خوشتیپ و شیک پوش باشید! 

چند استایل با کاپشن پفی 

با مجله گردشگری دلتا همراه باشید .

  • narges nazif