خانواده

خانواده و روانشناسی

خانواده

خانواده و روانشناسی

۵۰ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر شما بتوانید هر نوع لباسی بپوشید،  کدام را انتخاب می‌کنید؟ لباس‌ مجلسی با دامن کلوش؟ یا می‌خواهید لباس‌هایی  تنگ و اندامی بپوشید؟

لباس‌ مجلسی کوتاه برای خانم های چاق

آیا خانم‌هایی با اضافه وزن یا به اصطلاح چاق هم می‌توانند از لباس مجلسی کوتاه استفاده کنند؟ بله! خانم‌های چاق هم می‌توانند از این استایل استفاده  کنند؛ به شرط آنکه بتوانند طوری این نوع لباس را ست کنند که فرم اندام‌شان  را بهتر نشان دهد. با مطلب ” لباس‌ مجلسی کوتاه برای خانم های چاق ” همراه مجله دلتا باشید.

لباس‌ مجلسی کوتاه برای خانم های چاق

روی نقاط قوت ظاهرتان تاکید کنید

کدام ویژگی ظاهری شما بهترین است و آن را  دوست دارید؟ اندام ساعت شنی دارید؟ پاهای کشیده‌ای دارید و قد بلند هستید؟ …  سعی کنید با انتخاب لباس مناسب، این ویژگی‌ها را بیشتر نمایان کنید.

  •  رنگ‌های تیره چاقی را پنهان می‌کنند در صورتی‌که رنگ‌های روشن چاقی را آشکار می‌کنند. برای مثال اگر کمر باریکی دارید می‌توانید یک کمربند روشن روی لباس‌ مجلسی کوتاه تیره ببندید. اگر پایین تنه چاقی دارید شلوار مشکی خود را با تاپ رنگ روشن ست کنید.
  • طرح‌های درشت، شما را چاق‌تر نشان می‌دهند درحالیکه طرح‌های کوچک تاثیر عکس دارند.
  • از پوشیدن لباس‌ها با راه راه‌های افقی  خودداری کنید. افراد دارای اضافه وزن هم می‌توانند لباس راه راه بپوشند، به  شرطی که راه‌ها عمودی یا مورب باشند.
  • چین روی لباس می‌تواند اندام شما را درشت‌تر نشان دهد.

لباس‌ مجلسی کوتاه برای خانم های چاق راه راه

سبک خودتان را پیدا کنید

اگر شما بتوانید هر نوع لباسی بپوشید، کدام را انتخاب می‌کنید؟ لباس‌ مجلسی کوتاه با دامن کلوش؟ یا می‌خواهید لباس‌هایی تنگ و اندامی بپوشید؟ یا انتخاب شما لباس  مجلسی فانتزی و پرنسسی است؟ کدام سبک را ترجیح می‌دهید؟ در چنین مواقعی از  خود بپرسید آیا این لباس‌ها بهترین ویژگی‌ها و نکات مثبت اندام شما را  افزایش می‌دهد؟ اگر اینطور است که انتخاب شما درست بوده، در غیر اینصورت  این لباس، مناسب شما نیست.

برای انتخاب لباس مجلسی کوتاه، موقعیت‌ها را بسنجید

وقتی برای پوشیدن یک لباس‌ مجلسی برنامه‌ریزی می‌کنید باید از خود بپرسید آیا به یک لباس رسمی یا یک لباس مناسب برای مراسم‌های غیررسمی نیاز دارم؟  این نکته بسیار مهم است زیرا بسیاری از پارچه‌ها به خاطر درخشش و سبک‌شان  برای مراسمی که باید لباس رسمی‌تری بپوشید مناسب نیستند.

لباس‌های رنگی

لباس مشکی در هر موقعیتی جواب می‌دهند و این موضوع کاملا درست است. اما لباس‌های رنگی، زیبایی خاصی دارند. چه رنگی را دوست دارید؟ چطور رنگ‌ها را ترکیب می‌کنید؟ سعی کنید از رنگ‌های متضاد در ترکیب رنگ لباس مجلسی خود استفاده کنید، تا اعتماد‌ بنفس شما را بالا ببرد.

لباس‌ مجلسی کوتاه برای خانم های چاق رنگی 

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و فشنست کردن رنگ نود و همه آنچه باید بدانید!” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

بلوز مجلسی ساده و شیک؛ ترند ۲۰۲۱ 

نباید‌هایی که درباره لباس سفید باید بدانید 

پیراهن‌های زنانه را جور دیگری بپوشید! 

سبک لباس پوشیدن برای خانم‌های لاغر! 

با مجله مدو زیبائی دلتا همراه باشید .

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰

مدل بستن شال و روسری

اگر به یک مهمانی مجلل دعوت شده‌اید و از مدل‌های بستن شال و روسری قبلی خود خسته شده‌اید وقت آن است مدل جدیدی را یاد بگیرید.

بستن شال و روسری

مدل‌های مختلف بستن شال و روسری در استایل  خانم‌های ایرانی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باعث زیبا و جذاب‌تر  شدن ظاهر می‌شود. همه خانم‌ها باید چند مدل بستن شال را بدانند تا در  موقعیت‌ها و مکان‌های مختلف از آن استفاده کنند. با مجله دلتا همراه باشید.

 مدل های بستن روسری

امروزه داشتن یک روسری جذاب و شیک جزو  اکسسوری‌های یک خانم شیک پوش است که با کمی سلیقه و ذوق می‌توان آن را به  زیباترین وجه ممکن بست.

شیک پوشی صرفا خرید لباس‌ها، اکسسوری‌ها،  کفش‌ها و … جدید نیست، چرا که با کمی سلیقه می‌توانید با مجموعه لباس‌های  موجود در کمدتان، هر روز با ظاهری متفاوت و جذاب در جامعه حضور پیدا کنید.  به طور مثال می‌توانید یک عدد شال را به هزاران مدل مختلف ببندید و هر روز  استایلی متفاوت‌تر داشته باشید.

شال صورتی

مدل بستن شال زیر چادر

اکثر خانم‌ها همراه با مانتوهای محجبه  خود، روش‌های بستن شال و روسری با حجاب و پوشیده را انتخاب می‌کنند که  معروف‌ترین این مدل‌ها، مدل عربی و لبنانی است پس می‌توانید با مدل‌های  بستن‌ شال و روسری با حجاب و انتخاب مانتویی مناسب، حجاب اسلامی را نیز رعایت کنید.

شال طوسی

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “انتخاب روسری و شال بر حسب رنگ پوست” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

شال طوسی را جور دیگری بپوشید! 

چگونه شال و روسری را با مانتو ست کنیم؟ 

استایل خاص بهاری؛ با این مدل مانتوها! 

تیشرت زنانه و همه آنچه باید بدانید! 

۴ ایده‌ برای استایل جین در فصل بهار 

با مجله مدو زیبائی دلتا همراه باشید .

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰

برای بیشتر خانم‌های جوان، این پرسش که  کفش مناسب با شلوار جین چیست، دغدغه‌ای همیشگی بوده است. زیرا می‌توان  شلوار جین را برای هر مناسبتی پوشید.

کفش مناسب با شلوار جین

یقینا پوشیدن شلوار جین برای بیشتر  خانم‌ها، استایلی محبوب و جذاب است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد. به این دلیل  که می‌توان شلوار جین را برای هر مناسبت یا موقعیتی به تن کرد. مدل‌های  مختلف کفش ست با شلوار جین را در مجله دلتا ببینید.

شلوار جین با کفش پاشنه بلند

ترکیب شلوار جین تنگ و پاره با کفش پاشنه  بلند، استایلی است که هرگز از آن خسته نخواهید شد. انتخاب کفش پاشنه بلند  در هر نوعی از پاشنه پهن گرفته تا ظریف، از بندی گرفته تا جلو باز، بهترین  استایلی است که یک دختر جوان و زیبا می‌تواند با شلوار جین بپوشد.

پاشنه بلند

شلوار جین با صندل بندی 

صندل‌های بندی به خوبی با شلوار جین ست  می‌شوند، حتی اگر ساده‌ترین مدل‌های آن را داشته باشید. بنابراین اگر دلیل  خاصی برای پوشیدن صندل با شلوار جین ندارید، آن‌ها با هم در فصل تابستان  فوق‌العاده شیک‌اند.

کفش کالج ساده و کژوال

پوشیدن کفش کالج با شلوار جین، استایلی  ساده و بی‌نقص است. این نوع از کفش‌ها معمولاً سبکی کژوال (معمولی) دارند و  برای موقعیت‌های نه چندان رسمی مناسب هستند.

کفش کالج

نیم‌بوت و بوت بلند، کفش ست با شلوار جین

یک جفت بوت زنانه کلاسیک، تقریبا با همه  نوع شلوار جینی ست می‌شود، به ویژه زمانی که شلوار جین آبی کلاسیک به پا  دارید. نیم‌بوت زنانه جیر قهوه‌ای یا نیم‌بوت چرم مشکی با پاشنه ظریف و  بلند، استایلی فوق‌العاده جذاب و منحصر به فرد است. بوت بلند (تا بالای  زانو) جیر مشکی با شلوار جین آبی کلاسیک، ترکیب بسیار زیبا و جذابی به شما  می‌دهد.

شلوار جین با کتانی سفید

هر خانمی حداقل یک جفت کتانی سفید دارد،  که با شلوار جین؛ انتخابی بی‌چون و چرا است. خانم‌هایی که از پوشیدن  کفش‌های پاشنه بلند خسته شده‌اند و تمایل زیادی برای پوشیدن کتانی دارند،  کتانی سفید بهترین گزینه برای استایل زنانه است. کفش‌‌های سفید کلاسیک، با همه نوع شلوار جینی ست می‌شود.

کتونی سفید

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “چگونه با کفش پاشنه‌دار راحت راه برویم؟” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

جین؛ شلواری بدون سن و سال 

کفش بهاره و تابستانه؛ ترند ۲۰۲۱ 

چه کفشی برای پوشیدن با لگ مناسب است؟ 

با شلوار جین مام استایل چه بپوشیم؟ 

موفقیت خانم‌های چاق در عرصه مد و فشن! 

با مجله مدو زیبائی دلتا همراه باشید .

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰

پیراهن مردانه طی سال‌ها به یکی از اساسی‌ترین لباس‌های کمد آقایان تبدیل شده و تنوع در آن‌ها بسیار است.

انواع پیراهن مردانه

پیراهن مردانه طی سال‌ها به یکی از  اساسی‌ترین لباس‌های کمد آقایان تبدیل شده است. تنوع پیراهن‌های مردانه  زیاد بوده و با هر بودجه‌ای می‌توانید پیراهن دلخواه خودتان را داشته  باشید. انواع پیراهن مردانه چه ویژگی‌هایی دارد؟ همراه مجله دلتا باشید تا در مورد انواع پیراهن‌ بیشتر بدانید.

ویژگی‌ های انواع پیراهن مردانه

پیراهن‌های مردانه معمولا از پارچه‌های  نخی و پنبه‌ای دوخته می‌شوند و دارای الگوهای خاص، اغلب ساده و بدون جزئیات  است. رنگ پیراهن‌ها نیز متنوع است و از یک قانون خاص تبعیت نمی‌کند. با  تغییر هر کدام از ویژگی‌ها، پیراهن می‌تواند از یک لباس رسمی برای دیدار  کاری، به یک لباس اسپرت و کژوال تغییر کند.

جنس پیراهن مردانه

نخی: پارچه‌های پنبه‌ای و نخی؛  هدایت گرمایی، جذب رطوبت کافی، دوام و شکل‌پذیری نسبتا خوبی روی بدن دارند.  همچنین به راحتی شسته و تمیز می‌شوند.

پیراهن مردانه الیاف مصنوعی: هیچ  وقت الیاف مصنوعی نمی‌تواند جای پنبه را بگیرد. استفاده از الیاف ساخته  دست انسان، کیفیت خوبی ندارند اما در مقایسه با پیراهن‌های پنبه‌ای قیمت  پایین‌تری دارند.

پیراهن مردانه ابریشمی: لوکس‌ترین  نوع پیراهن‌ها مربوط به جنس ابریشمی است. ظاهر این پیراهن‌ شفاف و بسیار  جذاب بوده، ولی قیمت آن هم‌ به اندازه زیبایی و شیک بودنش بالا است.

رنگ پیراهن مردانه

چهره، رنگ چشم و مو از مهم‌ترین  فاکتورهایی است که حین انتخاب بالاپوش باید به آن توجه کرد. متاسفانه اکثر  آقایان با توجه به لباس‌های قبلی خود، آن را انتخاب می‌کنند و این موارد را  در نظر نمی‌گیرند.

سفید: رنگ رایج  پیراهن‌های مردانه است. تا به امروز رنگ سفید نسبت به دیگر رنگ‌ها، بار  رسمی بودن بیشتری داشته است. شما می‌توانید با خیال راحت برای قرارهای کاری  و مجالس رسمی، از پیراهن سفید استفاده کنید.

رنگ آبی: محبوبیت این  رنگ به درصد بالای تطبیق‌پذیری با رنگ پوست آقایان برمی‌گردد. رنگ آبی  امروزه در ایران از محبوب‌ترین رنگ‌ها بوده و کارخانه‌های دوخت پیراهن، هر  روز یک الگوی جدید برای رنگ آبی تولید می‌کنند.

پیراهن مردانه آبی

رنگ‌های دیگر پیراهن مردانه

صورتی، بژ، بنفش روشن، شیری، سبز تیره و  زرشکی از جمله رنگ‌های دیگر پیراهن مردانه است. این رنگ‌ها می‌توانند به  صورت جداگانه در قالب الگو و طرح، روی یکدیگر هم استفاده شوند تا تکراری به  نظر نرسند. آمار نشان می‌دهد که ۱۰ درصد آقایان از این رنگ پیراهن‌ها  استفاده می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با مطالب مد و زیبای “شلوار مناسب برای آقایان لاغر اندام” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

۴ روش برای تازدن آستین پیراهن مردانه 

مزایای لباس‌های نخ پنبه! 

موفقیت خانم‌های چاق در عرصه مد و فشن! 

ارتباط ما با لباس‌هایی که می‌پوشیم! 

با مجله مدو زیبائی دلتا همراه باشید .

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰

اگر بگوییم کتونی یک کفش همه کاره است اشتباه نگفته‌ایم!

کتونی زنانه

کفش نه تنها به عنوان یک اکسسوری بلکه به  عنوان یک نقطه عطف در برخی استایل‌ها، از اهمیت ویژه‌­ای برخوردار است.  برخی مدل‌ها وجود دارند که گذشتن از آ‌ن‌ها کاری ناممکن است. یکی از مدل‌ها  کتونی زنانه است. با مجله دلتا همراه باشید.

کتونی زنانه 

  • کتونی با شلوار جین اسکینی

وقتی کتونی می‌پوشیم، اولین انتخاب، جین  تنگ و چسبان است. زمانی که کتونی را با شلوار جین اسکینی می‌پوشید باید به  چند نکته خیلی مهم دقت کنید :

۱- میزان تنگی شلوار ۲-قد شلوار ۳- مدل کتونی

  • کتونی زنانه با شلوار جین راسته

این ست یکی از استایل‌­های مدرن و ساده  این روزها است. کمی از شلوار جین اسکینی فاصله بگیرید و این جین­‌های راسته  مدرن را انتخاب کنید.

کتونی زنانه شلوار راسته

  • کتونی با دامن و پیراهن

پوشیدن دامن و پیراهن با انواع کتونی یک ترکیب ترندی، کژوال و دخترانه است که طرفداران زیادی دارد.

  • کتونی با شلوار کلاسیک 

این ست شیک و راحت یک استایل کژوال را به وجود می‌­آورد و ترکیب مناسبی برای دانشگاه و محل کار است.

  • کتونی با شلوارک 

شاید شما هم از طرفداران پوشیدن شلوارک در دورهمی­‌های دوستانه باشید.  این لباس یک آیتم جوان پسند و کژوال است که ترکیب‌ خوبی در استایل به وجود  می‌آورد.

  • کتونی با شلوار گشاد

این روزها شلوارهای گشاد طرفداران زیادی  پیدا کرده است، به جرات می‌توان گفت همه یک مدل از این شلوارها را در کمد  دارند. این شلوارها معمولا با هر کفشی ست می‌شود.

کفش زنانه

  • کتونی­ ساق دار

مهمترین نکته­‌ای که در پوشیدن این کفش  باید در نظر بگیرید قد شلوار یا دامن است. توجه داشته باشید لباسی که  انتخاب می‌کنید باید بالاتر از ساق کتونی قرار بگیرد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “چرا نباید لباس ارزان خرید؟” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

چگونه با کتونی استایل بهتری داشته باشید؟ 

۶ روش جذاب برای پوشیدن دامن بلند! 

ست کردن جوراب ‌شلواری را یاد بگیرید! 

چه رنگ‌هایی را نباید با هم پوشید؟ 

۶ ترکیب رنگ جذاب برای خانم‌ها 

با مجله مدو زیبائی دلتا همراه باشید .

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰

دامن را علاوه بر مهمانی‌، می‌توان در  استایل خیابانی جایگزین شلوار کرد.

ست دامن لنگی

دامن بلند یا ماکسی، آیتمی است که در کمد  لباس هر خانمی می‌تواند جای بگیرد. فرقی نمی‌کند استایل یا فرم اندام شما  چگونه است، همیشه یک دامن بلند مناسب برای شما پیدا می‌شود! در این مطلب مجله دلتا چند پیشنهاد برای ست دامن خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

ست دامن بهار و تابستان

  • دامن مشکی

دامن بلند مشکی از شیک‌ترین لباس‌هایی است که هم می‌توانید در استایل روزمره، هم برای مهمانی‌های کوچک از آن استفاده کنید.

این دامن نه تنها اندام را ظریف و کشیده‌تر نشان می‌دهد، بلکه دست شما را در انتخاب لباس بالاتنه باز می‌گذارد.

اگر دامن ماکسی مشکی رنگ را انتخاب کردید، لباس بالاتنه‌ خود را رنگی یا حتی طرح‌دار انتخاب کنید.

  • دامن سفید

برای یک استایل ظریف زنانه دامن بلند راسته‌ سفید می‌تواند از بهترین گزینه‌ها باشد.

برای لباس‌ بالاتنه‌ (تاپ یا تیشرت) رنگ روشن و ترجیحا خنثی، مانند کرم را انتخاب کنید.

برای کفش، سراغ انواع صندل بروید. ست کردن دامن بلند سفید با نیم‌بوت، یک ترکیب و استایل وِستِرنی جذاب است.

  • دامن گل‌دار

انتخابی جذاب که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد.

دامن‌های بلند گل‌دار معمولا بهترین انتخاب برای یک استایل بوهو (بوهمین) است.

دامن بلند گل‌دار با طرح‌های ظریف و رنگ‌های طبیعی را همراه تاپ آزاد و صندل بندی بپوشید و از این ست لذت ببرید.

  • دامن پیله‌دار

دامن‌های بلند پیله‌دار به دلیل طراحی خیره‌کننده‌ای که دارند از انتخاب‌های بی‌نقص برای استایل‌ زنانه است.

برای استایل مدرن‌، دامن‌ بلند با  پیله‌های کوچک و ظریف با پارچه‌ نرم و لخت را انتخاب کنید. این استایل را  با یک جفت کفش پاشنه بلند ظریف کامل کنید.

  • دامن جین ماکسی

برای استایل‌های وسترنی و خاص، دامن جین  انتخابی عالی خواهد بود. ست کردن دامن جین برای یک استایل روزمره یا همان  Casual، با تیشرت و کتونی بسیار جذاب است.

  • دامن لنگی

دامن لنگی یا همان Wrap نه تنها کاملا راحت است بلکه کمر قابل تنظیم دارد که راحتی فرم آن را دوچندان می‌کند.

اگر طرفدار این مدل دامن هستید انتخاب‌های زیادی در فرم دارید.

مدل‌های چین‌دار چاک‌دار یا ساده، هر کدام را برای یک موقعیت و استایل خاص می‌توانید به کار ببرید.

ست دامن

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و فشنست کردن رنگ نود و همه آنچه باید بدانید!” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

انواع مدل دامن بلند برای استایل روزمره 

استایلی آبی و خاص داشته باشید! 

تیشرت زنانه و همه آنچه باید بدانید! 

۴ ایده‌ برای استایل جین در فصل بهار 

با مجله مدو زیبائی دلتا همراه باشید .

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰

جین در صنعت مد، به یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین پارچه‌ها تبدیل شده است که هیچ گاه از چرخه‌ مد خارج نمی‌شود.

استایل جین در بهار

در فصل بهار که هوا نه خیلی سرد و نه خیلی  گرم است، یکی از بهترین آیتم‌ها برای استایل کژوال و خیابانی، لباس‌های  جین است. جین کاغذی از کاربردی‌ترین پارچه‌ها برای فصول گرم سال محسوب  می‌شود. با مطلب استایل جین در بهار همراه مجله دلتا باشید.

استایل جین در بهار

  • دامن‌های جین میدی

از بهترین مدل‌های دامن‌ جین، برای فصل  بهار مدل میدی است. این مدل که بلندی آن مناسب استایل خیابانی است را با  کفش‌های پاشنه‌بلند، انواع صندل‌ها و کتانی زنانه ست کنید.

یک پیراهن چهارخانه را با دامن میدی جین‌  ست کنید، یا حتی تیشرت طرح‌دار سفید را با این دامن بپوشید و استایلی جذاب  برای خیابان داشته باشید.

ترکیب بلوز سفید، دامن جین میدی و کفش‌های اسنیکرز سفید، یکی از جذاب‌ترین استایل‌های کژوال است.

  • جلیقه‌های جین

پیراهن توری سفید را با شلوار و جلیقه‌  جین بپوشید و استایلی بسیار خاص و جذاب داشته باشید. استایلی که حتی برای  دورهمی‌ها و مهمانی‌های غیر‌رسمی نیز مناسب است.

انتخاب اکسسوری‌ مناسب می‌تواند جلوه‌ای جذاب به استایل‌ بدهد.

  • کت جین

یکی از کاربردی‌ترین آیتم‌ها برای فصل بهار، کت جین است.

تیشرت سفید و شلوار جین را با کت بلند جین ست کنید و استایلی کژوال داشته باشید.

کت جین را با پیراهن‌های بلند ماکسی طرح‌دار و یا دامن شلواری بپوشید و از ترکیب این آیتم‌های زیبا با یکدیگر لذت ببرید.

  • شومیز جین

پیراهن جین را می‌توانید با انواع شلوار جین با تناژ‌های رنگی متفاوت، یا دامن‌ کلوش بلند و میدی یا شلوار دمپا ست کنید.

استفاده از اکسسوری‌هایی مانند کمربندهای چرمی همراه پیراهن و شلوار جین به استایل،‌ جلوه‌ خاصی می‌دهد.

استایل جین در بهار پیراهن

در آخر

استفاده از اکسسوری‌های جین مانند کفش، کیف و حتی‌ زیورآلاتی که با پارچه‌ جین درست شده‌اند، می‌تواند جلوه‌ جذابی به استایل‌ بدهد.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و فشندامن ماکسی را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

ترند حجاب در سال ۲۰۲۱ چگونه خواهد بود؟ 

پیشنهادی جذاب برای ست کردن رنگ نارنجی! 

چگونه شال و روسری را با مانتو ست کنیم؟ 

مدل‌های لباس مهمانی، برای خانم‌ها و آقایان 

جذاب‌تر از همیشه با کت زنانه! 

با مجله مدو زیبائی دلتا همراه باشید .

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰

ست کردن رنگ کفش با شلوار ممکن است  برای آقایان ایده خیلی چالش‌برانگیزی نباشد، اما همه ما می‌دانیم که توجه  به جزئیات ظریف همان چیزی است که باعث می‌شود یک مرد واقعا خوش‌پوش به نظر  برسد. 

هر رنگ شلوار مناسب چه کفشی است

مردم باطن شما را از ظاهر قضاوت می‌کنند و  اگر بتوانید با ظاهر خود دیگران را تحت تاثیر قرار دهید در مراحل بعدی هم  شانس موفقیت شما بیشتر است. اگر در لباس پوشیدن اصول اولیه را رعایت نکنید  مردم به سرعت متوجه خواهند شد و شانس برای مقبولیت عمومی کمتر می‌شود. یکی  از اصول اولیه در لباس پوشیدن، که خیلی از آقایان از آن آگاه نیستند قوانین  ترکیب کفش و شلوار است. هر رنگ شلوار مناسب چه کفشی است؟ همراه این مطلب مجله دلتا باشید.

هر رنگ شلوار مناسب چه کفشی است ؟

شلوار مشکی

شلوار مشکی را تقریبا با هر رنگ کفشی می‌توان پوشید. اگر شلوار خیلی رسمی نباشد  می‌توانید آن را با کفش قهوه‌ای بپوشید به شرطی که بافت هر دو شبیه به هم  نباشد. در مورد شلوار رسمی، پوشیدن کفش قهوه‌ای چندان توصیه نمی‌شود مگر  این که رنگ کفش قهوه‌ای روشن باشد.

 

شلوار سرمه‌ای

شلوار سرمه‌ای کاربرد زیادی در استایل  رسمی و روزمره دارد و بهترین کفش برای پوشیدن با آن کفش قهوه‌ای است که  می‌تواند یک ترکیب رسمی باشد، اما برای ترکیب‌های غیر رسمی، از کفش سرمه‌ای  و سفید استفاده کنید.

شلوار سرمه ای

شلوار خاکستری

شلوار خاکستری را با کفش سرمه‌ای بپوشید  تا رنگ‌های سرد و گرم در کنار هم جلوه‌گری کنند. انتخاب مناسب بعدی کفش  مشکی یا قهوه‌ای است، به شرطی که شلوار خاکستری خیلی روشن نباشد.

شلوار خاکی

خاکی رنگی است که در میانه قهوه‌ای، سبز و  خاکستری قرار می‌گیرد و جزو رنگ‌های زمینی است. کفش مشکی بهترین کفش برای  این شلوار است و کفش قهوه‌ای و قهوه‌ای روشن در رتبه بعدی قرار می‌گیرد. به  طور کلی همه طیف‌های رنگ‌های زمینی با این شلوار هماهنگ است.

شلوار خاکی

شلوار جین

در مورد شلوار جین، آزادی عمل بیشتری  دارید. این شلوار را با کفش‌های رسمی براق نپوشید چون این دو در کنار هم  ظاهر جالبی نخواهند داشت. اما اگر مجبورید با شلوار جین کفش رسمی بپوشید  رنگ قهوه‌ای از جنس چرم مات یا جیر را انتخاب کنید.

 

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “نکاتی برای تغییر استایل مردان جوان” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

جین؛ شلواری بدون سن و سال 

بایدها و نبایدهای استایل قرار عاشقانه 

با صحیح لباس پوشیدن، چاقی را محو کنید! 

شلوار پاچه گشاد را چطور بپوشیم؟ 

سال ۲۰۲۱ چه کت و شلوار مردانه‌ای باید پوشید؟ 

با مجله مدو زیبائی دلتا همراه باشید .

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰

با بهاری شدن هوا، طولانی شدن روزها و گرم شدن ظهرهای آفتابی، دیگر نوبت آن است که راجع به طرح‌های لباس بهاره صحبت کنیم.

استایلی با طرح بهاری

گاهی با طرح‌های روی لباس می‌توانید تغییر فصل‌ها را متوجه شوید. بهار همیشه پر از طرح‌هایی است که نباید از آن‌ها غافل شد. وبلاگ Stitchfix می‌گوید: این سه طرح شاد و در عین حال ساده، مختص بهار بوده که به کمد لباس حس و حالی تازه می‌بخشند. با مطلب استایلی با طرح بهاری همراه مجله دلتا باشید.

استایلی با طرح بهاری

  • طرح راه راه

استایلی به سبک فرانسوی با طرح راه راه سفید و مشکی که نمی‌توان به سادگی از کنار آن رد شد.

ترکیب آبی (سرمه‌ای) و سفید یکی دیگر از  ترکیب‌های محبوب در طرح راه راه است. این طرح روی پیراهن بهار و تابستانی،  انواع مانتو، شال و روسری به کار می‌روند.

برای یک استایل ساده و بدون طرح، همیشه می‌توانید روی یک شال زنانه راه راه حساب کنید.

  • گل‌ها روی لباس

لباس‌های گل‌دار همیشه بخشی از مد بهار و  تابستان هستند. گل‌های ریز، درشت، ساده یا رنگارنگ. تفاوت تنها در این  جزئیات است. می‌توانید در استایل رسمی، کژوال و روزمره این طرح را ببینید.  این طرح را طوری بپوشید که در مرکز استایل قرار بگیرد و بیشترین توجه را به  خود جلب کند.

محتاطانه‌ترین کار این است که آن‌ها را با لباس‌های ساده دیگر ست کنید.

  • خال خالی کلاسیک برای هر موقعیتی

فشن می‌گوید: هر وقت سراغ طرح خال خالی  رفتید، بدانید که پرکاربردترین رنگ در این طرح سفید و مشکی است. به این  ترتیب هر رنگ و طرحی را می‌توانید با لباس‌ها و اکسسوری‌های خال خالی ست  کنید.

برای استایل بهار و تابستان ترکیب رنگ زرد، قرمز و آبی روشن با این طرح؛ هماهنگی خوبی ایجاد می‌کند.

طرح خال خالی یک طرح ساده است که در کنار شلوار جین و دامن کوتاه بسیار جذاب می‌شود.

استایلی با طرح بهاری خال خالی

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و فشنست کردن رنگ نود و همه آنچه باید بدانید!” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

استایل مناسب طبیعت و کمپ! 

شال طوسی را جور دیگری بپوشید! 

کت‌ و شلوار زنانه در استایل خیابانی! 

موفقیت خانم‌های چاق در عرصه مد و فشن! 

با مجله مدو زیبائی دلتا همراه باشید .

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰

انتخاب رنگ‌ها و ترکیب‌ رنگی برای  افراد، می‌تواند کاری دشوار و ریسکی باشد، اما نباید این مسئله سبب شود که  شما از انتخاب رنگ‌ها و تناژهای جدید در استایل‌ خودداری کنید.

ترکیب رنگ استایل خانم ها

ترکیب رنگ استایل خانم ها اگر به درستی انتخاب شود ظاهر را بسیار جذاب‌ می‌کند، اما اگر رنگ  آیتم‌هایی که پوشیده‌اید با یکدیگر هماهنگ نباشد ممکن است ظاهری نامناسب و  شلخته داشته باشید. ترکیب‌های‌ رنگی بسیاری وجود دارند که با وجود نامتعارف  بودن می‌توانند جلوه‌ بسیار جذابی به استایل‌ بدهند. با مجله دلتا همراه باشید.

ترکیب رنگ استایل خانم ها

  • آبی کمرنگ و صورتی

هیچ رنگی به اندازه‌ی رنگ‌های پاستیلی  مناسب فصل بهار نیست. اگر چه آبی کمرنگ و صورتی به خودی خود کمی خنثی و بی  روح به نظر می‌رسند اما اگر به درستی ترکیب شوند، ترکیب درخشانی را ایجاد  می‌کنند که بسیار زیبا است.

ترکیب یک بلوز کشمیر آبی کمرنگ و یک کت صورتی‌ هر آنچه از سرمای زمستان مانده را با خود می‌برد.

  • قرمز و آبی

ترکیب قرمز و آبی سال‌ها است که جزو محبوب‌ترین ترکیب‌ رنگی‌ها محسوب می‌شود.

ترکیب شلوار جین آبی با کت قرمز رنگ و کفش‌های پاشنه‌بلند، برای استایل کژوال ترکیبی بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است.

ترکیب این دو رنگ می‌تواند گستره‌ای متفاوت از تناژ‌های مختلف آبی و قرمز را دربر بگیرد.

  • آبی کبالت و فیروزه‌ای

با آبی کبالت و فیروزه‌ای در استایل؛‌ یک ترکیب رنگی درخشان خواهید داشت، ترکیبی که بسیار شیک است.

با این ترکیب از اکسسوری‌‌های نقره‌ای و  طلایی استفاده کنید. پیراهن مجلسی آبی کبالت را با کفش‌های پاشنه‌بلند  فیروزه‌ای و یک گردنبند طلایی درخشان و زیبا‌ ست کنید.

این دو رنگ در ترکیب با یکدیگر کنتراست بسیار درخشانی ایجاد می‌کنند.

شلوار جین آبی را با تاپ نارنجی بپوشید و یا لباسی انتخاب کنید که ترکیبی از هر دو رنگ را داشته باشد.

برای این که استایل متفاوت‌تری داشته باشید، می‌توانید رنگ نارنجی تیره را با سرمه‌ای تیره ترکیب کنید.

ترکیب رنگ استایل خانم ها نارنجی

  • نارنجی و مشکی

رنگ‌های روشن به ویژه رنگ نارنجی جذابیت و  درخشش رنگ مشکی را افزایش می‌دهند.  یک شلوار فاق‌بلند نارنجی را با تاپ  مشکی بپوشید و استایلی شیک برای خود بسازید.

  • صورتی و طوسی

این ترکیب رنگی سال‌هاست جزو محبوب‌ترین و شیک‌ترین ترکیب‌ها در صنعت مد محسوب می‌شود.

شلوار طوسی‌ را با تیشرت صورتی رنگ بپوشید و استایلی منحصربه فرد داشته باشید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و فشنمحبوب‌ترین رنگ‌ها؛ ترند رنگ در سال ۲۰۲۱” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

ست کردن شلوار مام استایل 

رنگ بنفش با چه رنگ‌هایی ست می‌شود؟! 

اصول ست کردن رنگ قرمز! 

استایلی آبی و خاص داشته باشید! 

سوال همیشگی خانم‌ها؛ زیر مانتو چه بپوشم؟ 

با مجله مدو زیبائی دلتا همراه باشید .

  • narges nazif