خانواده

خانواده و روانشناسی

خانواده

خانواده و روانشناسی

۶۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
رنگ انتخابی هرسال با توجه به رویدادهایی که بر زندگی جهانیان مؤثر بوده به شکلی هوشمندانه انتخاب می‌شود تا سرگذشت تاریخ بشر را تا همیشه ماندگار کند.
رنگ سال

حتماً تابه‌حال به این نکته توجه کرده‌اید که در سال، طیف رنگ‌های مشابهی در پوشاک، صنایع، تبلیغات و دکوراسیون خانه یا شرکت‌ها بیشتر به چشم می‌خورد. این تشابه رنگی از آنجا سرچشمه می‌گیرد که هرسال از سوی شرکت پنتون یکرنگ به‌عنوان رنگ سال و ترند اصلی آن معرفی می‌شود. با مجله دلتا بمانید.

رنگ‌های انتخابی از سوی این شرکت در تمامی کالاهای تولیدی بسته به کاربرد اجناس استفاده می‌شوند. انتخاب رنگ برای هرسال باعث تنوع در سلیقه بصری و محیط اطراف انسان می‌شود.

رنگ سال چطور انتخاب می‌شود؟

رنگ انتخابی هرسال با توجه به رویدادهایی که بر زندگی جهانیان مؤثر بوده به شکلی هوشمندانه انتخاب می‌شود تا سرگذشت تاریخ بشر را تا همیشه ماندگار کند. درواقع می‌توان به این موضوع اذعان کرد که پنتون با معرفی رنگ سال به نوعی به ثبت تاریخ زندگی بشر در سال‌های مختلف هم می‌پردازد.

مثلاً رنگ خاکستری و زرد که امسال معرفی شدند، در واقع تاثیر کرونا بر جهان، رنگ خاکستری‌ست و رنگ زرد رنگ خورشید و زندگی دوباره است.

کمپانی پنتون pantone کجاست؟

وقت آن رسیده تا راجع به خود این کمپانی صحبت کنیم. در سال ۱۹۶۳ یک شیمی‌دان به نام لورنس هربرت شرکتی به نام پَنتون pantone ثبت کرد. کلمه‌ی پنتون به معنای رنگ‌ها است. شاخص‌ترین فعالیت شرکت پنتون کدگذاری رنگ‌های مختلف است. از هر نوع طیف رنگی.

pantone

رنگ سال در مد و فشن

کدگذاری و شناسایی رنگ‌های مختلف انقلابی در عرصه مدوفشن، تبلیغات و صنعت ایجاد کرد. رنگ‌های طبقه‌بندی‌شده به کمک طراحان آمد تا بتوانند علاوه بر گسترش، سلیقه بصری مخاطبان را تغییر دهند و به ایده‌های جدید برسند.
امروزه هر رنگ در پنتون یک کد دارد و با آن شناسایی می‌شود. این کد رنگ از اشتباهات رایجی که در مورد رنگ‌ها روی می‌دهد، جلوگیری و هر رنگ را دارای هویت می‌کند.

شما هم به رنگ سال بپیوندید

کمپانی پنتون با کدگذاری رنگ به مرجع رنگ دنیا تبدیل شد و این مرجعیت به این شرکت این وجاهت را داد تا بتواند رنگ سال را انتخاب کند و دیگر شرکت‌ها را مجاب کند که از الگویی که این شرکت معرفی می‌کند را مرجع خود قرار دهند. در مطلبی به عنوان به رنگ زرد و خاکستری امسال بپیوندید، مفصل در مورد این دو رنگ معرفی شده این کمپانی برای پاییز امسال صحبت کرده‌ایم.

پیشنهاد مطالعه: کفش صندل با جوراب مد شده، حتماً بپوش!

دانلود اپلیکیشن

با مجله مدوزیبائی دلتا همراه باشید.

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰
ست کردن لباس‌های راه راه سخت هست اما به شدت دوست‌داشتنی.
لباس راه راه

اگر علاقمند به مد و فشن هستید، خوب است بدانید در این صنعت هر چیزی قاعده خودش را دارد و باز هم باید بدانید که پیروی از این قواعد اجتناب‌ناپذیر است. لباس راه راه هم، از آن مستثنی نیست. در صفحه از مجله دلتا راه‌کارهای ست کردن لباس راه راه بیان شده است.

مهمترین نکات درباره لباس راه راه

خط‌های جادویی این نوع لباس‌ها این قدرت را دارند که اعضای بدن شما را پهن‌تر یا بزرگ‌تر از اندازه واقعی آنها نشان دهند. همچنین با پوشیدن لباس‌های راه راه عمودی و افقی با یکدیگر، شما استایل خود را در این خطر قرار می‌دهید که به چشم دیگران بیش از حد شلوغ و افراطی دیده شوید.

به طور کلی، لباس‌های راه راه باعث بروز اشتباه‌های بزرگی در دنیای مد و فشن شده‌اند. بسیاری از خانم‌ها به دلیل جلوگیری از ارتکاب اشتباه در لباس و استایل خود، اصلاً از پوشیدن لباس‌های راه راه خودداری می‌کنند.

لباس طرحدار

هرچند، شما می‌توانید با استفاده از لباس و اکسسوری طرح راه راه، برای خود استایل‌های زیبایی درست کنید، سلبریتی و مدل‌هایی که لباس‌ها زیبای راه راه خود را همه جا از خیابان گرفته تا فرش قرمز به صورت منظم می‌پوشند، تاییدی بر این واقعیت غیر قابل انکار است.

هنگامی که شما بتوانید طرح‌های راه راه که در طولانی مدت سابقه بسیار بدی در میان مردم داشته‌اند را با موفقیت سِت کنید، دیگران را واقعا تحت تاثیر قرار خواهید داد.

لباس زنانه

به اندام خود آگاه باشید

یکی از دلایل عمده‌ای که اکثر خانم‌ها از پوشیدن لباس راه راه به هر قیمتی خودداری می‌کنند این است که آنها می‌ترسند طرح راه راه ایرادهای اندامشان را بیشتر نشان دهد.

درست است که پوشیدن این نوع لباس می‌تواند نحوه به نظر رسیدن بدن طبیعی شما را عوض کند اما این مسئله اصلا قرار نیست امتیازی منفی برای این لباس‌ها باشد.

درواقع، شما می‌توانید با استفاده از تاثیر طرح راه راه، نحوه به نظر رسیدن فرم بدن خود را به دلخواه خود تغییر دهید.

استایل زنانه

طرح راه راه‌ پهن و افقی باعث می‌شوند تا بدن شما به نظر عریض‌تر بیاید. شما باید از این طرح برای قسمت‌هایی استفاده کنید که می‌خواهید آن‌ها را بزرگ‌تر و عریض‌تر نشان دهید، به طور مثال برای سینه یا روی باسن.

شلوارک‌های فاق بلند با طرح راه راه افقی باسن و ران شما را قوس‌دارتر نشان می‌دهند و باریکی کمر شما را بیشتر می‌کنند.

در این استایل طرح راه راه‌ نازک و عمودی بدون هیچ شکی شما را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد. شما همچنین با انتخاب شلوار با این طرح راه راه پاها خود را بلندتر نشان می‌دهید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب جالب کفش صندل با جوراب مد شده ، حتماً بپوش را حتماً بخوانید. شگفت زده خواهید شد.

دانلود اپلیکیشن

با مجله مدوزیبائی دلتا همراه باشید.

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰
بزرگ‌ترین اشتباهاتی که افراد می‌توانند در هنگام لباس پوشیدن و استایل مرتکب شوند را fashion faux pas می‌گویند. آیا پوشیدن صندل با جوراب اشتباه است؟ خیر
کفش صندل

دنیای فشن قواعد خاص خودش را دارد. مثلاً تا سال گذشته، پوشیدن کفش صندل با جوراب، نشان دهنده بی سلیقگی بود! اما امروز پوشیدن صندل با جوراب غوغا کرده‌است. مد شده و حتی تبدیل به راهی برای تکمیل کردن استایل است. با مجله دلتا بمانید.

پوشیدن صندل با جوراب در پاییز ۲۰۲۱

پوشیدن صندل با جوراب راه حلی مناسب برای روزهای پاییز است. فقط در این استایل باید جوراب هایتان را با وسواس بیشتری انتخاب کنید؛ مثل جوراب‌هایی با حاشیه چین دار توری، جوراب‌های تای دای و یا حتی برای مثال طرح فانتزی پیتزا و قهوه برای بیرون رفتن با دوستانتان به یک کافه.

نحوه ست کردن جوراب با کفش صندل

  • جوراب‌ هایتان را با لباس‌های طرح‌دار ست کنید

جوراب‌ها را با تناژ رنگ و طرح لباس‌هایتان ست کنید. به نقش پیراهنتان توجه کنید برای تکمیل استایل به همان رنگ هم جوراب‌ها را انتخاب کنید که می‌تواند نوعی هارمونی و هماهنگی در استایل ایجاد کند.

  • از رنگ‌های روشن خجالت نکشید

برای پوشیدن کفش صندل همراه جوراب می‌توانید از بازی با رنگ‌ها استفاده کنید. برای این کار بهتر است آیتم‌های استایل‌تان را در ترکیبات رنگی هماهنگ در کنارهم قرار دهید. حتی با کیف دستی‌تان ست کنید. جوراب زرد را با صندل‌ طلایی نسکافه‌ای و کرم و طوسی روشن تجربه کنید.

  • جوراب ساق بلند با صندل

جوراب‌های بلند تا زانو به همراه صندل‌ها راهی برای بلندتر نشان دادن ساق پا است. برای ست کردن دامن‌ میدی با صندل، جوراب شلواری ضخیم بپوشید تا پای شما را کشیده‌تر نشان دهد و اینگونه صندل‌تان برای پاییز هم کاربردی محسوب می‌شود.

پیشنهادی برای انتخاب کفش صندل

  • صندل Flip Flop یا لا‌انگشتی

کفش‌ صندل لاانگشتی به همراه جوراب تابی پوشده می‌شود. در واقع این جوراب به خاطر داشتن دوخت میانی بین انگشت شصت و سایر انگشتان دقیقا مناسب صندل‌های لاانگشتی است.

  • استایل جوراب و کفش صندل Fisherman

یکی از صندل‌های ترند ۲۰۲۱ که با جوراب گزینه‌ مناسبی است، صندل‌های fisherman (به اصطلاح ماهیگیری) است که در استایل‌های خیابانی ۲۰۲۱ از محبوبیت زیادی برخوردار است.

  • ست کردن جوراب و صندل‌های Strappy

صندل‌های بنددار چسبی به صورت پارچه‌ای و چرمی، اگر به همراه جوراب پوشیده شود تفاوت را در ظاهر شما ایجاد می‌کند. به همراه شلوار جین راسته یا آیتم‌های کلاسیک و کژوال، شما را حتی خاص‌تر نشان می‌دهد.

  • کفش صندل پاشنه بلند با جوراب

این نوع صندل کلاسیک پاشنه‌دار از بهار تابستان ۲۰۲۱ در کالکشن‌ها دیده می‌شود. چنان حضورش در این فصل پررنگ بود، که باید در استایل پاییز حتماً آن را مَدّنظر داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: حتما مطلب جذابیت دو چندان با یک اکسسوری زنانه شیک  در زیبایی شما تاثیر خواهد داشت.

دانلود اپلیکیشن

با مجله مدوزیبائی دلتا همراه باشید.

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰
درست است رد پای گذشت زمان به شکل‌های مختلفی ظاهر شده و موی سفید یکی از آن‌هاست. اما گاهی عده‌ای دچار سفیدی موی زودرس می‌شوند و ممکن است از داشتن موهای خاکستری احساس شرم کنند. چرا؟ موی سفید ترند شده!
موی سفید

در گذشته می‌دیدیم که خیلی‌ها سعی می‌کنند به هر شکل ممکن موی سفید خود را با رنگ بپوشانند، آن‌ها را از کف سر می‌چینند و یا حتی سراغ لیزر می‌روند. در مجله دلتا به شما می‌گوییم اخیراً مو سفیدها نه‌تنها از به نمایش گذاشتن موهای خاکستری خود هیچ ترسی ندارند، بلکه ترند شدن موی سفید در بین این افراد باعث توجه بسیاری هم به آن‌ها شده‌است.

ترند موی سفید به فرش قرمز هم رسید

موهای خاکستری رفته‌رفته به یک مدل موی جذاب تبدیل شده‌است به طوری که روز به روز افراد بیشتری اجازه می‌دهند رنگ طبیعی موهایشان ظاهر شود.

این مساله تا به آنجا پیش رفته که موی طبیعی نقره‌ای یا خاکستری تبدیل به یکی از ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۱ شده است. تا سرانجام در فرش قرمز نیز ظاهر شد.

ستاره‌های هالیوودی با اعتماد به نفس، با موهای سفید بلند تابدار، مدل موهای پیکسی و یا موهای فر خاکستری در مراسم فرش قرمز ظاهر می‌شوند.

چطور از موی طبیعی خاکستری خود مراقبت کنیم؟

با کاهش ملانین (رنگدانه مو) در موها، مو شفاف و بی‌رنگ (سفید) می‌شوند. علاوه بر این، جنس موها نیز شکننده‌تر، خشک‌تر و وز خواهد شد. بنابراین نیاز است که از این موها به درستی مراقبت شود.

  • برای موی سفید مکمل‌ استفاده کنید

گاهی کنار خاکستری شدن مو، مشکل ریزش و کم پشت شدن موها را نیز خواهیم داشت. می‌توان به راحتی با کمک گرفتن از یک مشاور پوست و مو، مکمل‌های مختلفی برای ضخامت و سرعت رشد تارهای مو انتخاب کرد. این کار ضروری‌ست.

  • از مو در برابر آفتاب محافظت کنید

می‌دانستید موهای خاکستری زیر نور آفتاب می‌سوزند و رنگ آن‌ها کدر می‌شود؟ بنابراین وقتی در فضای باز هستید حتماً در آفتاب مستقیم نباشید و یا آن‌ها را ببافید و بپوشانید تا دربرابر آفتاب محافظت شنود. این کار باعث می‌شود که رنگ خاکستری براق موهای شما از بین نرود.

  • از موی سفید در برابر گرما محافظت کنید

هنگام حالت دادن موهای خاکستری، باید بیشتر احتیاط کرد. آن‌ها راحت می‌سوزند. بهتر است از وسایل حرارتی دارای کنترل دما استفاده کنید تا  دمای آن بالاتر از ۳۵۰ درجه  نشود. و هرگز بیش از چند ثانیه وسیله حرارتی را روی یک محل از موهای خود نگه ندارید.

  • موی سفید روبالشی ابریشم یا ساتن می خواهد

نکته نهایی برای حفظ سلامت موهای سفید این است که موهای خود را در طول خواب شب محافظت کنید. ابریشم یا ساتن اصطکاک کمتری با مو ایجاد کرده و از مو در برابر شکستگی، موخوره و الکتریسیته ساکن محافظت می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: لک صورت دشمن زیبایی ظاهری ، درمانش کن! این مطلب را از دست ندهید.

دانلود اپلیکیشن

با مجله مدوزیبائی دلتا همراه باشید.

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰
قبل از خروج از خانه، خودتان را در آینه ببینید و یک اکسسوری به استایلتان اضافه کنید.
اکسسوری زنانه شیک

حتی اگر به‌روزترین لباس‌های دنیا را بپوشید، استایل شما با یک اکسسوری زنانه شیک است، که بسیار تاثیرگذار خواهدشد. درواقع استفاده از اکسسوری استایل معمولی شما را خاص جلوه می‌دهد.  با مجله دلتا همراه باشید.

اصلاً مهم نیست دیگران راجع به استایل شما چه می‌گویند. تنها این مهم است که کدام اکسسوری بیشتر از همه در خوش استایل بودن شما نقش دارد؟ همین.

در این مطلب اکسسوری مناسب و موردعلاقه‌تان را پیدا کنید و استایل شیک‌تری داشته باشید.

شال اکسسوری زنانه

  • روسری ابریشمی یک اکسسوری زنانه شیک

روسری در کمد هر زن ایرانی به وفور پیدا می‌شود. داشتن یک روسری ابریشمی با رنگ‎‌های شاد برای متفاوت شدن شما کافی است. روسری می‌تواند به استایل شما رنگ بدهد.

  • یک روسری دور گردنتان گره بزنید.
  • یک روسری هماهنگ با رنگ لباس‌هایتان بردارید و آن‌را به دسته کیف‌تان آویزان کنید.
  • از روسری می‌توانید به عنوان هدبند، دست‌بند و یا حتی کمربند استفاده کنید.

استایل زنانه

  • کمربند

داشتن کمربند با رنگ‌های خنثی به عنوان یک اکسسوری زنانه شیک می‌تواند در مواقعی که لباس‌هایتان تکراری شده به دادتان برسد!

یک پیراهن بلند بپوشید و یک کمربند باریک روی آن ببندید. بعد پیراهن را از قسمتی که کمربند قرار دارد بالا بکشید طوری‌که روی کمربند قرار گیرد. حالا یک پیراهن کوتاه جذاب و جدید دارید.

  • کیف دستی خود یک اکسسوری زنانه شیک است

کیف دستی یا کلاچ بسیار جذاب است. یک کیف دستی ساده با رنگ خنثی حسابی به کارتان می‌آید. اگر ‌کیف دست گرفتن را دوست ندارید، می‌توانید از کیف کمری نیز استفاده کنید.

اکسسوری چیست؟

  • هدبند

اگر هدبند ندارید مشکلی نیست. روسری کار هدبند را نیز انجام می‌دهد. از هدبند برای آرایش موهایتان برای یک مهمانی یا حتی برای یک استایل خیابانی زنانه زیر شال یا روسری استفاده کنید.

  • گوشواره مروارید

موهایتان را ساده بالای سرتان جمع کنید یا آن‌ها را باز بگذارید فرقی ندارد. در هر صورت یک جفت گوشواره مروارید توجه‌ها را به شما جلب خواهد کرد. درواقع گوشواره، یک اکسسوری زنانه شیک است.

عینک

  • کلاه به روز ترین اکسسوری زنانه

یک مدل کلاه مطابق با سلیقه‌تان در کمدتان داشته باشید بد نیست. این کلاه می‌تواند یک کلاه بیسبال باشد. برای استایل‌های کژوال و تام بوی از این کلاه استفاده کنید و یا یک کلاه فلاپی برای یک روز گرم تابستانی در ساحل.

پیشنهاد مطالعه: حتماً برایتان جالب خواهد بود که به رنگ زرد و خاکستری امسال بپیوندید.

دانلود اپلیکیشن

همچنین بخوانید:

انواع کیف‌های زنانه برای استایل‌های مختلف

هر برندی ترند کیف سال ۲۰۲۱ نیست

اشتباهات خانم‌ها در پوشش و مد

با مجله مدوزیبائی دلتا همراه باشید.

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰
لک‌های صورت یکی از کابوس‌هایی است که هرکسی می‌تواند با آن مواجه شود. وجود آن‌ها جذابیت و زیبایی شما را تحت شعاع قرار خواهد داد؛ بنابراین از بین بردن لک صورت، ضرورت دارد.
لک صورت

ایجاد لک صورت یکی از چیزهایی‌است که جذابیت را زیر سوال می‌برد. بنابراین یافتن سریع ترین راه برای از بین آن‌ها، ضروری‌است. در این مقاله از مجله دلتا قصد داریم تا سریع‌‎ترین راه از بین بردن لک‌های پوستی را به شما معرفی کنیم تا در زیبایی شما سهیم باشیم.

دلایل به وجود آمدن لک صورت

قبل از آن‌که دنبال درمان لک باشیم، بهتر است دلایل این اتفاق را برای پیشگیری بدانیم. مثلاً:

  • تغذیه نامناسب
  • خواب ناکافی
  • کم‌آبی بدن
  • استرس و فشارهای روحی و روانی
  • ژنتیک
  • تغییرات هورمونی
  • قرار گرفتن مقابل تابش مستقیم نور خورشید
  • عفونت

خواب کافی در پیشگیری از لک تأثیرگذار است؟ بله! خواب کافی و بین ۶ تا ۸ ساعت در شب کمک زیادی به سالم ماندن و جوانی پوست شما می‌کند.

درمان لک صورت به راحتی!

آب کافی بنوشید

با نوشیدن آب کاtd به اکسیژنه کردن خون خود کمک کنید. نرسیدن آب کافی به بدن فقط احساس تشنگی را در شما فعال نمی‌کند، بلکه سبب آسیب دیدن پوست و ایجاد لک صورت می‌شود.

رژیم غذایی سالم داشته باشید

حتماً در روز یک وعده غذایی پر از سبزیجات تازه یا بخارپز میل کنید. سبزیجات از به وجود آمدن لک‌های صورت جلوگیری می‌کند؛ همچنین از مصرف زیاد مواد غذایی قندی، ازجمله شیرینی‌ها و غذاهای فرآوری شده پرهیز کنید.

ماسک سفیده تخم مرغ

ماسک صورت سفیده تخم‌مرغ به دلیل داشتن پروتئین، موجب پاک شدن و لایه‌برداری پوست می‌شود و در کمترین زمان لک‌های صورت شما را از بین خواهد برد. این ماسک برای از بین بردن لک صورت در دوران بارداری بسیار مفید است.

آلوئه ورا برای از بین بردن لک های صورت

آلوئه ورا برای پوست بسیار مفید و مناسب است. برای از بین رفتن سریع‌تر لک‌های صورت، می‌توانید هر شب قبل از خواب، ژل آلوئه ورا به پوست خود بمالید تا از تأثیر آن شگفت‌زده شوید.

چای سبز و لک صورت

چای سبز کلاً ماده موثری در مبارزه با التهاب پوستی است. برای از بین بردن لک‌های پوستی می‌توانید چای سبز را با کمک پنبه به ‌صورت خود بمالید و پس از نیم ساعت صورت خود را بشویید. روزی دو بار.

پیشنهاد مطالعه: مطلب به رنگ زرد و خاکستری امسال بپیوندید شما را به ترند سال پیوند می‌دهد.

دانلود اپلیکیشن

با مجله مدوزیبائی دلتا همراه باشید.

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰
رنگ خاکستری یکی از رنگ‌های محبوب در طراحی مد و فشن است. با توجه به درخشانی رنگ زرد، از ترکیب این دو رنگ می‌توان استایل های زیبایی خلق کرد.
به رنگ زرد

کمپانی پنتون pantone امسال دو رنگ را به عنوان رنگ‌های شاخص سال ۲۰۲۱ معرفی کرده است. تا به حال به رنگ زرد و خاکستری در استایل خود فکر کرده اید؟ با مجله دلتا بمانید.

اصلاً رنگ سال چیست؟

حتماً متوجه شده‌اید که در سال، طیف رنگ‌های مشابهی در صنعت مد بیشتر به‌چشم می‌خورد. این تشابه رنگی از آنجا می‌آید که هرسال از سوی شرکت پنتون یک رنگ به‌عنوان رنگ ترند و اصلی آن سال معرفی می‌شود.

در سال ۱۹۶۳ یک شیمی‌دان شرکت پنتون pantone ثبت کرد. کلمه‌ پنتون به معنای رنگ‌ها است. شاخص‌ترین فعالیت آن هم کدگذاری رنگ‌های مختلف است.

شناسایی رنگ‌های سال، انقلابی در عرصه مدوفشن، تبلیغات و صنعت ایجاد می‌کند که همه استایلیست ها هم تابع آن هستند. مثلاً لباس‌هایی به رنگ زرد یا قرمز و یا خاکستری.

چرا به رنگ زرد و خاکستری ؟

هر رنگ زردی به معنی سرخوشی و خوش‌گذرانی‌است و به‌واسطه رنگ خورشید یادآور زندگی دوباره، رشد و گرماست.

خاکستری در ادبیات، فیلم و تئاتر، برای شخصیت‌های مرموز و با ویژگی‌هایی هم خیر و هم شر استفاده می‌شود.

پس بدیهی است که جهان ترکیب این دو رنگ را به راحتی می‌پذیرد و به خوبی هم از آن  استقبال می‌کند.

مد و فشن به رنگ زرد و خاکستری

در صنعت مد و فشن نیز، این دو رنگ باهم استایل‌های زیبایی را به وجود آورده‌اند که ترند رنگ امسال را یکی از تاثیرگذارترین ترندها کرده است. این ترکیب در لباس‌های زنانه کاربرد بیشتری دارد که انتظار می‌رود طراحان لباس زنانه امسال از این رنگ‌ها بیشتر استفاده کنند.

چی بپوشم؟

در صنعت مد و فشن هر تکه از لباس‌تان می‌تواند به رنگ زرد و یا هر طیفی از خاکستری باشد. از نظرم این دو رنگ به قدری باهم هماهنگ هستند که شما می‌توانید حتی اکسسوری‌های مختلفی هم از این طیف عالی رنگی به همراه داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: شما می‌توانید با مطلب استایل پاییزی ، زودتر از همیشه در پاییز امسال بدرخشید.

دانلود اپلیکیشن

با مجله مدوزیبائی دلتا همراه باشید.

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰
با شروع فصل پاییز انواع و اقسام مدل‌های جدید استایل پاییزی به بازار عرضه می‌شوند، لباس‌هایی که ترکیبی از شیک بودن و راحتی برای فصل پاییز را داشته باشد و ما را از سرما محافظت کند.
استایل پاییزی

فصل پاییز، فصل رنگ‌های شاد و انرژی‌بخش است، زرد، نارنجی، قرمز و آجری همه از رنگ‌هایی است که در پاییز طبیعت را زیبا و دلنشین می‌کند. برای هماهنگی با این رنگ‌ها در پاییز دقیقاً حالا وقت خرید است. زود تر از سال‌های قبل. برای معرفی و بررسی استایل‌ پاییزی زنانه با مجله دلتا همرا باشید.

 کت و شلوار رنگی

در استایل‌ پاییزی امسال استفاده از رنگ‌های شاد ترند شده‌است. درواقع از اواخر تابستان به سمت پاییز امسال به سوی کت و شلوارهای رنگی پیش می‌رویم.

  کت چرم بلند و شلوار راسته ساده

یکی از مدل‌هایی که امسال به شدت مورد استقبال قرار گرفته شلوارهای راسته و ساده به همراه کت چرم قهوه‌ای و بلند است. این رنگ از پالتو چرم با شلوار خاکستری، آبی و مشکی فوق‌العاده می‌شود. باور نمی‌کنید که این مدل استایل پاییزی زنانه چه‌قدر  همه‌پسند است.

رنگ شنی و استایل‌ پاییزی

این رنگ در چند سال گذشته مد شده است و به این زودی‌ها از مد نخواهد افتاد. با اکثر رنگ‌ها به راحتی ترکیب می‌شود و به همه رنگ پوست می‌آید.

استایل‌ پاییزی دخترانه خود را بر اساس این رنگ و با لباس‌هایی همچون پلیور بافت، کت و شلوار و یا دامن چرم ست کنید.

از امتحان کردن این رنگ نترسید چون همه پسند است و در تمام مجالس و محافل کاربرد دارد.

 شلوار گشاد و بوت در استایل‌ پاییزی

ترکیب کردن استایل‌ پاییزی زنانه کلاسیک با استایل کژوال باعث کشف مدل لباس پاییزی جدید و منحصر به فرد شده ‌است. شلوار راسته گشاد با بوت یکی از ترکیب‌های جالبی است که برای تیپ پاییزی انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

پاییز طلایی اما با پالتوی زرد

روزهای سرد پاییزی را با رنگ زرد انرژی بخش گرم کنید! در این استایل‌ پاییزی می‌توانید از کت‌های بلند ماکسی یا پالتوهای بسیار بلند از زرد کمرنگ تا خردلی سیر استفاده‌کنید. کفش یا بوت پاشنه بلند و کیف قهوه‌ای ترکیب بی نظیری با این مدل لباس پاییزی خواهد ساخت.

کیف های رنگی چاشنی تیپ پاییزی

پاییز امسال، سال خودنمایی رنگ های شاد و تابستانی است. پس از کیف‌های رنگی غافل نشوید. شاید هرکسی این تیپ را نپسندد، اما افراد زیادی را در طول روز می‌بینیم که در استایل خود روانشناسی رنگ‌ها را رعایت می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه: می‌دانستید تقویت کردن ناخن قبل از طراحی مهم است؟ ناخن های خود را از شکستن نجات دهید.

دانلود اپلیکیشن

با مجله مدوزیبائی دلتا همراه باشید.

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰
تمیز کردن یک جفت کتونی سفید در خانه هیچ هزینه ای ندارد. برای اینکه کفش‌هایتان زیبا و مرتب به نظر برسند بهتر است این مطلب را بخوانید.
کتونی سفید

کفش‌های سفید هنگامی زیبا هستند که نو هستند. این جمله، هرگاه برای خرید می‌روید از ذهنتان می‌گذرد. اما این فقط به خاطر سفیدی و تمیز بودن آنهاست. پس تمیز کردن کتونی سفید بسیار مهم است. لازم نیست کلی برای خرید مواد تمیز کننده هزینه پرداخت کنید. فقط کافی‌ست این مطلب از مجله دلتا را بخوانید.

تمیز کردن کتونی سفید در خانه

از بین روش‌های خانگی تمیز کردن کفش سفید، معمولاً همه آب و صابون یا آب و وایتکس را پیشنهاد می‌دهند. اما ما اینجا دو روش دیگر را بیان می‌کنیم.

کفش سفید

استفاده از جوش شیرین برای کتونی سفید

تهیه خمیر جوش شیرین:

  • ۱ قاشق غذاخوری آب داغ، ۱ قاشق غذاخوری سرکه سفید و ۱ قاشق غذاخوری جوش شیرین را با هم در یک کاسه مخلوط کنید.
  • مخلوط کردن محلول را تا زمانی که به شکل خمیر دربیاید ادامه دهید.
  • اگر ترکیب شما کمی شل است می‌توانید جوش شیرین بیشتری به آن اضافه کنید.

روش استفاده:

  1. سر مسواک را به خمیر جوش شیرین خود آغشته کنید و روی تمامی سطح کتونی سفید خود بمالید.
  2. به آرامی مسواک را فشار دهید تا سطح کفش خمیر جوش شیرین را جذب کند.
  3. بگذارید خمیر جوش شیرین به مدت ۳ تا ۴ ساعت بر روی کفش مانده و خشک شود.
  4. می‌توانید آن را در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار دهید. تا زمانی که بتوانید خمیر خشک شده را با ناخن خراش دهید.
  5. اگر نمی‌توانید کفش‌های خود را در فضای آزاد قرار دهید، آن‌ها را نزدیک یک پنجره نورگیر یا در یک اتاق با تهویه مناسب قرار دهید.
  6. پس از خشک شدن کامل خمیر جوش شیرین کفش هایتان به هم بکوبید تا خمیر جوش شیرین خشک شده از هم بپاشد و بریزد.

تمیز کردن کتونی سفید با خمیر دندان

سعی کنید از خمیر دندان‌های سفید استفاده کنید. نوع رنگی آن ممکن است روی کفش‌های شما لکه ایجاد کند.

  1. کتونی سفید خود را با یک پارچه مرطوب خیس و نم‌دار کنید.
  2. مقداری خمیر دندان بر روی کفش سفید و قسمت‌های کثیف بمالید. به خصوص قسمت‌هایی که لکه‌های زیادی دارند.
  3. با حرکت دایره‌ای به کمک مسواک، پارچه یا یک حوله میکروفایبر، به آرامی روی کفش خود همه خمیردندان را پخش کنید.
  4. سعی کنید ۱۰ دقیقه زمان دهید تا خمیر دندان کاملاً به کثیفی ها نفوذ کند.
  5. پس از گذشت ۱۰ دقیقه خمیر دندان را با پارچه‌ای مرطوب پاک کنید.
  6. اجازه دهید تا کفش‌های شما به مدت ۲ تا ۳ ساعت کاملاً خشک شوند.

پیشنهاد مطالعه: می‌دانید هر برندی ترند کیف سال ۲۰۲۱ نیست؟ مطلبش را بخوابید.

دانلود اپلیکیشن

با مجله مدوزیبائی دلتا همراه باشید.

  • narges nazif
  • ۰
  • ۰
ناخن‌های زیبا، جذابیت‌ شما را دوچندان می‌کنند. اما اگر ناخن‌هایمان به‌اندازه‌ کافی محکم نباشند و به‌خوبی رشد نکنند، باید چه‌کار کنیم؟ آیا فقط طراحی چاره کار است؟
تقویت کردن ناخن

خیلی از ما واقعاً دوست داریم ناخن‌های محکم و زیبایی داشته باشیم. پس چرا از تقویت کردن ناخن‌ها غافل می‌شویم، که در نتیجه ناخن‌هایمان مدام ترک خورده، می‌شکند. خوشبختانه با خواندن این مطلب از مجله دلتا می‌توانید به راحتی ناخن های خود را تقویت کنید.

تقویت کردن ناخن ها با چند راهکار ساده

داشتن ناخن ضعیف و شکننده، واقعاً خسته کننده است! هیچ فرقی هم نمی‌کند برای خانم‌ها باشد یا آقایان. ده‌ها محصول وجود دارد، که برای تقویت ناخن استفاده می‌شود. اما، شما می‌توانید ناخن‌های خود را با چند محصول ساده قوی‌تر کنید.

ترمیم ناخن

  • تقویت کردن ناخن با ویتامین E

معمولاً علت ضعیف شدن ناخن‌ها کمبود رطوبت یا خشکی است. روغن ویتامین E، ناخن را تغذیه و تقویت می‌کند و خشکی آن را از بین می‌برد.

  • روغن نارگیل بزنید

روغن نارگیل حاوی چربی اشباع است، ناخن‌ها را مرطوب می‌کند و درنتیجه از عفونت آن‌ها پیشگیری می‌کند.

  • ناخن ها را در سرکه سیب بگذارید

سرکه‌ سیب دارای مواد مغذی زیادی همچون آهن، کلسیم، ویتامین‌ها، پتاسیم، منیزیم و غیره است که برای تقویت ناخن  و پیشگیری از عفونت آن سودمند است.

 

  • انگشتانتان را در چای سبز بگذارید

چای سبز آنتی‌اکسیدان‌هایی دارد که در سلامتی و تقویت کردن ناخن مؤثر است. پس دو بار در هفته ناخن‌ها را به‌مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در چای سبز قرار دهید.

  • آب پرتقال و لیمو ترش

ویتامین سی به ناخن‌ها و درخشان کردن‌ آن کمک می‌کند. با استفاده از پنبه،  آب پرتقال و لیمو ترش را به‌مدت ۱۰ دقیقه روی ناخن ها بمالید.

  • زرده تخم‌مرغ راه موثر تقویت کردن ناخن

زرده‌ی تخم‌مرغ، رطوبت موردنیاز ناخن را تأمین می‌کند. زرده‌ی تخم‌مرغ را با شیر ترکیب کنید و چند دقیقه ناخن‌های خود را با آن ماساژ دهید و سپس با آب بشویید.

چگونه از هر روغنی برای تقویت کردن ناخن استفاده کنید؟

  • نصف فنجان از روغن را به مدت یک و نیم دقیقه در ماکروفر قرار دهید.
  • اجازه دهید روغن کمی خنک شود.
  • ناخن‌هایتان را در روغن فرو کنید تا به مدت ۱۵ تا ۳۰ دقیقه خیس بخورند.
  • دستانتان را خارج کنید و با استفاده از انگشتان روغن را بخوبی بر روی ناخن و پوست اطرافش، ماساژ دهید.
  • این روند را بصورت هفتگی تکرار نمایید.
  • برای مرطوب کردن روزانه، قطره‌ای از روغن مثلاً جوجوبا را روی هر ناخن بچکانید، و آنرا بر روی ناخن و پوست اطراف ماساژ دهید تا جذب شود.
  • پیش از خواب، ناخن هایتان را در مخلوطی از آب لیمو و روغن با تناسب یک به سه بخیسانید. پنج دقیقه صبر کنید، سپس دستکش بپوشید و اجازه دهید که تمام طول شب روغن بر روی ناخن هایتان باقی بماند. صبح در صورت نیاز دستانتان را بشویید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب سوپر مدل ها چطور آرایش می کنند زیبایی شما را دوچندان خواهد کرد.

دانلود اپلیکیشن

با مجله مدوزیبائی دلتا همراه باشید.

  • narges nazif